نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۷۱ : کابوس های من و تو

سلام پسر گلم  

همیشه برام سوال بوده که دنیای خواب چطوریه ؟ یعنی روح از بدن جدا میشه و کجا میره ؟ یا اصلا ربطی به روح نداره و یه چیز کاملا فیزیکیه ؟  

میدونی ؟ خواب ما بزرگها با شما بچه ها فرق میکنه  

مثلا ما ممکنه خوابهای ناجور ببینیم . هم ناجور خوب هم ناجور بد . از توضیح ناجور خوبش معافم کن اینشالا خودت بزرگ میشی میفهمی چی میگم . ولی ناجور بدش خیلی وحشتناک و ترسناکه . مثلا خواب می بینی که موجودات وحشتناک میان و اذیتت میکنن . مار و اژدها و غول و سگهای وحشی و وووو . یا خواب میبینیم که چک برگشت خورده و طلبکار با چشمای وغ زده و وحشتناک دنبالمون کرده . یا خواب میبینیم توی تظاهرات با باتوم دارن مارو میزنن .  

یا خواب میبنیم زورگیرها با قمه دارن پولهامون رو میدزدن . یا خواب می بینیم رئیس اداره اخراجمون کرده . یا خواب می بینیم احمدی نژاد رئیس جمهور مادام العمر شده وووو 

 

میدونی پسرم ؟ شما بچه ها هم خواب خوب و بد می بینید . یعنی خودم به چشم دیدم وقتایی که خواب هستین گاهی مثل فرشته ها لبخند میزنید و گاهی هم اخم و گریه می کنید . 

میخوام بدونم مثلا به چی میخندین ؟ یا از چی میترسین ؟  

مثلا خوابهای ترسناک شما چی میتونه باشه آخه ؟

مثلا خواب میبنید که یه بچه تپل توی بغل مامانتون داره شیر میخوره و اجازه نمیده شما هم بخورین؟ یا خواب میبینید هرچی جغجغه رو تکون میدین صدا نمیده؟ یا هرچی کتابهای باباتون رو میکنید توی دهنتون خیس نمیشه و کاغذهاش پاره نمیشه ؟ مثلا هرچی دست کثیفتون رو میمالید به تلوزیون کثیف نمیشه ؟ یا هرچی پی پی میکنید بوی بد نمیده ؟ 

آخه شما توی خواب از چی میترسین و واسه چی گریه میکنید فرشته ها ؟  

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
خودم سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:10

اقا جون چرا چک بی محل میدی که طلبکار یقت رو بچسبه خو
من کابوسی که همیشه میبینم اینه که رفتم سر جلسه امتحان و چیزی نخوندم و دارم تقلب میکنم

سهیلا سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:30

احمدی نژاد رئیس جمهور مادام العمر شده وووو

خعععیلی این قسمت با مزه بود کلی خندیدم

بهار همیشگی سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:09

مادام العمر بودن احمدی نژاد که دیگه اسمش کابوس نیست چون دیگه بیدار شدنی در کار نیست که بفهمیم کابوس میدیدیم

البته اثرات کارهاش که مادام العمره شک نکنین
امیدوارم پسر کوچولو هم فقط لبخند برنه

خودم چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:58

آقا جون کجایی؟

طـ ـودی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:54 http://b-namoneshon.blogsky.com/


اون قسمت کابوس های نی نی ها خیلی خوب بود، مخصوصا اون قمست کثیف نشدن تلوزیون :)))
یعنی اینو یه آدمی که هر روز باید جای دست خواهر زاده اش رو از رو شیشه پاک کنه خوب درک میکنه :)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد