نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

می دونی پسرم ؟

همه آدم ها حتی وقتی بزرگ میشن گاهی به خاطر علایقشون

رفتارهای کودکانه ای ازشون سر میزنه که دلت براشون میسوزه

گفتم رفتار کودکانه نه به خاطر ساده بودنش

به خاطر همون جنبه مظلومانه اش که دل رو می سوزونه


نمونه اش خود من

امشب رادیو هفت یه ویژه برنامه داشت به مناسبت شروع زمستون

البته منطقا این برنامه باید شب یلدا پخش می شد

ولی خب به خاطر همزمانی با وفات حضرت محمد پخش نشد

و خب دیگه چون از یلدا چند شب گذشته بود

دیگه یه ویژه برنامه یلدایی نبود


من و چند تا از دوستام یه کلیپ یلدایی ساخته بودیم

و دلمون می خواست امشب حاصل زحمتمون رو باقی مردم هم ببینن

خلاصه کلوم اینکه

سه ساعت تمام

یعنی از ساعت 10 تا 1 شب بدون اینکه چشم از تلوزیون بردارم

چهارچشمی نشستم پای تلوزیون

و دستم روی دکمه رکورد بود تا کلیپمون پخش بشه

ولی نشد

خنده دار بود که اون آخراش گلاب به روت داشتم از فشار دستشویی می ترکیدم

ولی از ترس اینکه توی همون وقفه کوتاه که من به دستشویی میرم پخش بشه

نشستم و برنامه رو تماشا کردم

و آخر سر هم دست از پا درازتر و نا امید خودم رو به دستشویی رسوندم


اینجور کارها فقط از معصومیت و مظلومیت بچه هایی که دلشون پاک و صافه بر میاد

ولی بعضی آدم بزرگها هم گاهی به خاطر چیزهایی که دوستشون دارن

مرتکبش میشن .


سرت رو درد نیارم

بعدها که بزرگ شدی نگاهی به این ویدیو بنداز

خودم خیلی دوستش دارم


خوب بخوابی پسر گلم



نظرات 4 + ارسال نظر
طـ ـودی جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:08

چقـــــدر دوست داشتم پخش میشد امشب
که بعد خوشحالی شما رو ببینم؛ ذوق و شوق و هیجان صدای منصوره رو بشنوم و کلی جیغ بزنیم براش؛ رضایت احمد رو ببینم
برای همه ی زحمتی که کشیده بودید، برای همه ی تلاشتون و برای ساختن همچین چیز بی نظیری
ولی نشد؛ عیب نداره، شاید تعداد خیلی کمتری از مردم ایران حالا اون کلیپ رو دیده باشن، ولی ما دیدیمش، و دوستش داریم، و تا هیـــــچوقت فراموشش نمیکنیم، خیالتون راحـــــــت

من که در برابر زحمتی که منصوره و احمد و تی تی و دوستان دیگه کشیدند کاری نکردم
اما واقعا برای منصوره ناراحت شدم
چون خیلی زحمت کشید و وقت گذاشت و حقش بود با نمایش کار خستگیش در بره
به هر حال حتما امکانش نبوده دیگه
الان که داشتم لینک ویدیو رو میذاشتم دیدم بیشتر از 1000 بار تو سایت نماشا مشاهده شده
اینم خیلی خوبه
خدا رو شکر

دل آرام جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:37 http://delaramam.blogsky.com

درسته که کلیپ به نمایش درنیومد اما دوستهای بابا به وجود پدر خوش صدات افتخار میکنن. به داشتن دیگر دوستانی که به سنت های ایرانی اهمیت میدن افتخار میکنن. پسرک قندعسل درسته که مردم ایران کلیپ رو ندیدن اما همه اونهایی که بابایی و دوستهاش رو دوست دارن این کلیپ رو دیدن و برای همیشه یادشون میونه چه عزیزان هنرمندی دور و اطرافشون دارن.

خانم یک هفتم... جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:02

آقااااااااااااااااا خیییییییییییلییییییییی خوب شدههههههه...
خیییییییییلییییییییی...همگیتون خسته نباشید...و دمتون دمادم گرم باااااااااااااد ...مثل همیشه گل کاشتید...
امیدوارم که به طریقی به مراتب هیجان انگیز تر و غیر منتظره خستگی منصوره خانوم و بقیه ی دوستان در بره حسابی...

شاد و سلامت باشید:)

پروین سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:41

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد