نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۴۵ : سلام پسرم

همین الان مامانت زنگ زد . تو پسر هستی ... 

همونطور که حس می کردم و یعنی مطمئن بودم . به این میگن حس پدرانه ... 

سلام پسرم 

عزیزم 

 

نمیدونم حالا که تو پسر شدی باید اسم این وبلاگ رو عوض کنم یا نه ؟ 

نمیدونم 

فعلا دارم بال در میارم از خوشحالی  

 

دوستت دارم پسرم ... 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
جزیره شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:09

چی شد؟ پسر شد؟آخی.من الان دچار شوک شدم(:دی) و کاملا از ذهنم پاک شد که چرا پس تاالان فک میکردم دخترخانوم هستن نی نی تون؟

در هرصورت پسر دختریش مهم نیست، ایشالله که "حضورش" و در اینده های نه چندان دور "قدمش" خیلی خیلی خیلی مبارک باشه براتون ، ایشالله که خونه تون پر از شادی و برکت بشه با حضور این نی نی کوچولو، اسمشو هم لطفن زودتر انتخاب کنین و به ما بگین اینجا جماعتی منتظرن
ایشالله که خدا حافظ مامان نی نی، خود نی نی باشه

شیوادالان بهشت شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:09 http://shiva1368.blogsy.com

وای خدای من
من عاشق پیر بچه ها هستم
خدا حفظش کنه و انشالا زود زود پسرتون میاد تو بغل پدر مادرش

طـ ـودی یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:34

آخــــــــــــــی
الهـــــــــــــــــــی
این پست چقدر دوست داشتنی بود!!
نمیدونم چرا ولی خیلی دوسش داشتم!

باران یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 http://friida.blogsky.com

پس "باران" بی "باران"! مممممم...داشتم عادت می کردم به دختری که هم نام ِ منه .

بهش بگید ...هی پسر ، "زن " نبودن ات مبارک:)

دانیال یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:33 http://poshteparchin.ir/

آقا پسر و دختر که فرق نداره. فوق‌ش اگه دختر بود یه کم ناراحت می‌شدین دیگه!!!
ولی خب جدا از شوخی فرزندتون جدا از جنسیت‌ش، امیدوارم سالم و صالح و خوب و موفق و دانا و زیبا و این چیزای خوب باشه رفیق.
یه اسم قشنگ هم براش انتخاب کنید بعد هم رسانه‌ای‌ش کنید. والا!

افروز سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:35

وای عزیزمممممممم
پسره؟
همیشه دلم می خواست یه پسر داشته باشم

ایشالا که قسمتتون بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد