نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۲۸ : صورت تو

سلام لیمو ترش ! 

تو داری دوازدهمین هفته زندگیت رو تجربه می کنی و وزنت تقریبا ۱۵ گرم شده ... 

جات خالی این چند روز تعطیلی حسابی خوش گذشت .  

 

دیشب داشتم به مامانت می گفتم فکر می کنی که بچه مون چه شکلی میشه ؟ 

مامانت گفت که خوشگل میشی ولی منظورم این نبود . 

می دونی ؟ چهره تو یعنی عزیزترین چهره دنیا ... چهره تو یعنی چهره ای که من سالهای سال بهش نگاه می کنم و آشناترین صورت دنیا و احتمالا عزیزترین و زیباترین صورتی که در تمام عمرم خواهم دید . اما من هیچ تصوری ازچهره تو ندارم . 

می فهمی چی میگم ؟ 

 

نمی دونستم انتظار کشیدن برای اومدنت انقدر سخت و مشکل باشه  

هرچند شیرینه ولی من کم تحملم ... 

 

روز بارونیت به خیر بارون بابا ... 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 http://shiva1368.blogsky.com/

لیمو ترش

رها چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 http://gahemehrbani.blogsky.com/

زنده باشه الهی
چهره اش یک چهره منحصر بفرده که مدام این و اون، کوچولوتون رو شبیه این و اون میبینند. اما برای مادر و پدر یه چهره آشنا و خواستنی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد