نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۲۲ : باران زیباترین نام دنیاست

سلام تمشک کوچولو ! 

 

دیشب بارون میومد . اونم چه بارونی ... 

 

حس و حالی که تصویر و صدا و بوی بارون به من میده با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست . 

من عاشق بارونم 

و بارون خود خود عشقه 

 

هنوز جنسیت تو معلوم نیست و انصافا هیچ فرقی برام نداره که تو پسر باشی یا دختر 

مهم اینه که تو فرزند منی و مال خود خود من 

اما نمیدونم چرا وقتی می خواستم برای این وبلاگ اسم انتخاب کنم اولین چیزی که به ذهنم رسید باران بود . 

دارم فکر می کنم اگه تو دختر باشی و مامانت موافق باشه اسمت رو بذاریم باران 

هرچند مامانت زیاد با این اسم موافق نیست ولی شاید بتونم قانعش کنم . 

 

میدونی اگر اسم تو باران باشه یعنی چی ؟ 

یعنی هر وقت صدای بارون بیاد یاد تو میفتم 

هر وقتی بارون ببینم یاد تو میفتم 

هر وقت دلم برای تو تنگ بشه میرم و زیر بارون خیس میشم .  

یعنی تو درست مثل باران پاک و زیبا و محشر بزرگ میشی ...

 

این اسم بهترین هدیه است برای کسی که بعدها عاشق تو خواهد شد ... 

می دونی تمشک کوچولو ! 

قشنگ ترین و عاشقانه ترین و زیباترین شعرها و ترانه های دنیا رو میشه برای باران گفت ... 

 

شک ندارام که باران زیباترین نام دنیاست ... 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
خودم چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 http://swipi.blogsky.com

وااااااای چقدر رمانتیک و زیباست حسی که دارین
حس پدر شدن و بودن
حس پدری که هنوز بچه شو ندیده و اینا
قابل تحسینه
امیدوارم خدا بهتون یه بچه سالم و زیبا بده و زیر سایه خودتون بزرگ بشه

ممنون دوست عزیز

مهتاب چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 http://www.mahttab.blogsky.com

رفتن یعنی وداع با چشمان مهربان و آرام تو و غرق شدن در گردابی از اندوه غم، رفتن برای من همیشه تلخ و دردناک است و من نمیدانم تو چرا انقدر دیر آمدی و زود میروی؟
به جنونم می کشانی وقتی که در تکرار کوتاه یک دیدار، به رفتن می اندیشی
.....

شییویید بانو چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 http://shiiviid.blogsky.com

یاد کتاب اوریانا فالاچی افتادم(نامه ای به کودکی که هرگز زاده نشد)

این کتاب رو نخوندم ولی خیلی تعریفش رو شنیدم

رها چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:48 http://gahemehrbani.blogsky.com/

باران اسم قشنگیه. من هم این اسم رو دوست دارم و کسانی رو که به این نام خوانده میشن.
اینجا رو که میخونم یاد روزهای با دخترم بودن می افتم ... روزهای جنینی... خیلی باشکوهه
شاد باشید

ممنون دوست عزیز

افروز چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:42

هر اسمی که داشته باشه دختر یا پسر مطمئنم هیچ پدری به خوبی تو با این همه احساس پیدا نمیکرد چقدر خوشبخته با وجود شما دو نفر
"بهترین هدیه برای کسی که بعدها عاشق تو خواهد شد"
تو به همه چی فکر میکنی

مرسی

سهبا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:30 http://sayesarezendegi.blogsky.com/

اول که خوندم متن قشنگتون رو فکر می کردم نوشته های یک مادر چشم به راه فرزندشه ! وقتی رسیدم به اسمتون جا خوردم راستش ! خیلی برام عجیبه این احساس رو دیدن در یک پدر , بخصوص وقتی هنوز فرزندش رو ندیده !
تبریک میگم به شما آقا دانیال عزیز . ثابت کردید که شما هم دانیالید و به قول آقا دانیال پشت پرچین , یک انسان خوب و دوست داشتنی .

راستی سلام . منتظر عکس بارانتان می مانم , چه دختر باشد , چه نباشد ! چه اخمو باشد , چه نباشد , حتی چه اسمش باران باشد , چه نباشد ! بچه ها , این فرشته های کوچک دوست داشتنی , چشم و چراغ خانه هایند , حتی اگر خانه مجازی مان باشد .
سلامت باشد و با قدم خیرش , شادمانی بیاورد برای خانه ای که صاحبش شمایید .

شیوا پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 http://shiva1368.blogsky.com/

زیبا و پرفکت نوشتی
آفرین

باران یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 21:37

وااااااااییی چه پدره بااحساسی خوش بحال بچه‍ شما .اسم منم بارانه عاشق اسمم هسم وبی شک اسم زیبا ولطیفیه واسم خعلی احساسات پدرانتون قشنگ بود.

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد