نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۱۷ : صله ارحام

سلام تمشک کوچولو ! 

 

خیلی سال پیش که من بچه بودم و یکی از اقوام دور ما فوت کرده بود و ما هم رفته بودیم ولایت ٬ 

پدرم با بعضی ها خیلی صمیمی رفتار می کرد و حسابی همدیگر رو بغل می کردند و  

می بوسیدند و جالب بود که من اصلا این اشخاص رو نمی شناختم . 

وقتی از پدرم می پرسیدم که این آقا کی بود ؟ پدرم می گفت : مثلا پسر خاله یا پسر دایی یا پسر عمه و غیره . و برای من خیلی خیلی عجیب بود که مگه میشه آدم انقدر از فامیلش دور باشه که ازشون خبر نداشته باشه و حتی سالی یکبار عید به عید هم خونه هیچکدوم نره ؟ 

واسه خاطر این بود که بابا رو با خودم مقایسه می کردم و می دیدم چقدر رابطه من با فامیل هام خوبه و مدام با هم رفت و آمد داریم و همدیگر رو دوست داریم . 

 

امروز داشتم فکر می کردم که با خانواده عمه با وجود اینکه نزدیک ما هستند چند وقتیه که رابطه خوبی ندارم و مگه توی مراسم همدیگر رو ببینیم . خانواده خاله ام هم با اینکه یک زمانی پسر خاله هام رو عاشقانه دوست داشتم خیلی وقته ازشون بی خبرم و خیلی وقته که اصلا با هم تلفنی صحبت نکردیم . و از اون بدتر یکی از پسر خاله هام که واقعا دوستش دارم بی سر و صدا اومده نزدیک خونه ما خونه خریده و من خبر نداشتم و انقدر دست دست کردم که بچه دار هم شده و الان بچه اش چند ماهه شده و من حتی بهش تبریک تلفنی هم نگفتم . 

 

میدونی تمشک کوچولو ! 

دنیای بچگی مثل بازی می مونه ... همه چی شوخیه 

حتی دعواها و دلخوری هاش هم شوخی و الکی و زودگذر هستن و زود فراموشت میشن  

دلخوری و کدورت و کینه توش وجود نداره  

بدترین دردها و گریه ها هم عمرشون کوتاهه و تموم میشن 

اما وقتی بزرگ بشی همه چی جدی میشه و واقعی  

مایی که بچگیمون با یه عالمه بچه قد و نیم قد همسن و سال خودمون گذشت و با هم انقدر رفیق و صمیمی بودیم این به حال و روز امروزمون اومده . موندم شما یکی یه دونه های نسل آینده چی می خواین از آب در بیاین ... 

 

دوستت دارم تمشک کوچولو ! 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ترنج پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:02 http://femdemo.blogfa.com

این چه حرفیه!؟ :)

چی ؟

افروز جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:49

یعنی من عاشق این نوشته هاتم چه کیفی کنه با خوندنشون تمشک کوچولو

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد