نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

تقریبا یک ماه پیش بود که بعد از سونوگرافی غربالگری آقای دکتر گفت : نمیتونم با قطعیت بگم ولی به احتمال 70 درصد پسره

مهربان کمی ناراحت شد چون دلش می خواست دختر داشته باشد . من هم دلم می خواست دختر داشته باشم اما ناراحت نشدم . خوشحال هم شدم از اینکه تو می شوی داداشی مانی . با هم رفیق می شوید . سه تایی توی خانه فوتبال بازی می کنیم . می رویم استخر شیطنت می کنیم . خوشحال شدم که شما دو تا هوای همدیگر را توی مهد و مدرسه و دانشگاه و زندگی خواهید داشت . پشت هم خواهید بود و نمی گذارید کسی نگاه چپ به شما بکند .

داداش داشتن حس قشنگیست خب

مخصوصا برای منی که همیشه آرزوی داشتن برادر داشته ام


فردا آن سی درصد احتمال باقی مانده هم مشخص می کند که تو قطعا پسر هستی یا شاید دختر باشی

و باز هم می گویم فرقی برایم نمی کند جنسیت تو

اما از فردا با خیال راحت می توانم پسرم صدایت کنم

و بیشتر برایت بنویسم ...



نظرات 7 + ارسال نظر
رضوان سادات دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:49

به سلامتی
ایشالا جنسیتش هرچی که هست سالم و سلامت باشه

من همیشه دلم میخواست دختر داشته باشم اما وقتایی که به دوتا بچه فکر میکردم دلم میخواست جنسشون جور باشه یا دوتا دختر یا دوتا پسر چون اینجوری بچه ها خودشون هم راحت تر بزرگ میشن،اما بین دونفر با جنس مخالف بالاخره یه محدودیت هایی هست!!!

الان هم کلن نظرم عوض شده و دلم میخواد بچه م پسر باشه!!!

سهیلا دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:03 http://rooz-2020.blogsky.com/

چه بدجنسی قشنگی تو این پست بود....ای بابک شیطون...

saba دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:44

سلام هم جنس خیلی بهتره
اما کلا دومی که بیاد قول میدم انقد سرتون شلوغ میشه که دیگه وقت این با احساس بازیارو ندارید
درضمن دیگه مانی جون انقد تو توجهتون نیس

تیراژه دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:09 http://tirajehnote.blogfa.com/

انگار قراره دوباره عمه بشم ! اگه دختر بود استعفا میدادم و خاله ی مانی و نی نی میشدم ! ولی..
قدمش روی چششششم.. بی اما و اگر و ولی..

عمه قربون اون هفتاد درصدت بشه الهی عزیز دلم

باران چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:14

دختر بشه بهتر تره ها
بیشتر بابا بودن رو حس می کنی

نورا چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:01

عزیییزم پس بالاخره معلوم شده جنسیت نی نی:-) خوب به سلامتی انشاالله که همیشه سالم و سلامت باشه این نی نی کوچولوی ماااااا ، داداش کوچولوی مانی قشنگم خوش به حال نی نی که یه همچین خان داداش ماهی داره<3<3<3:-*:-*

خورشید چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:53

اگه پسر باشه که خوش به حال مانی...


سلامت باشه ان شاالله..
عاقبت به خبر شن جفتشون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد