نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

سیزده ماهگی نازنین زاده سیزده




نظرات 25 + ارسال نظر
رضوان جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 23:00

اتفاقا امروز خواستم بگم بمناسبت سیزدهم لااقل یه چن تا عکس از مانی جان بذارین تا هم خستگی شما در بره و هم یه تنوعی برا ما
بعد گفتم شاید انقد از بازی جوگیریات خسته شدین که این خواسته من درست نباشه
اما خب!!!
تبریک میگم
فوتبال به مانی هم سرایت کرده
خدا حفظش کنه

مشق سکوت- رها جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 23:30 http://mashghesokoot.blogfa.com

ماشاااااله، عزیزم، ماهه این پسر، خدا حفظش کنه، هر وقت میبینمش خنده میاد به لبم

دل آرام جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 23:37 http://delaramam.blogsky.com

جیگرت رو برم من فسقلی ِ دوستداشتنی
همیشه بخندی الهییییییییی قشنگم

صدیقه (ایران دخت) شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 00:19 http://dokhteiran.blogsky.com

ای جانم این چرکولک بازی بچه ها عالیه...
اگه تیم ملی مانی ما رو داشت امشب ما به جای فرانسه تو بازی بودیم و آلمان خداحافظی میکرد یقینا
خدا حفظش کنه این نازنین زاده ی سیزده مارو

طـ ـودی شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 00:47

ف رزانه شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:17

وا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دلم ضعف رفت واسه این پسر شیرین و دوست داشتنی تون...
خدا حفظش کنه.... هزار ماشالا... شما چیکار میکنین با این قندددددددددددد عسل... چطور تا حالا درسته قورتش ندادین...
مبارک باشه سیزده ماهگیش .... این نگاه و چشاشو قربون

باران پاییزی شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:17 http://baranpaiezi.blogsky.com

ای جانم مانی زیبا رو. آخه اون لباس تیم ملی چی بهت میاد عزیزم

هاله بانو شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 http://halehsaadeghi.blogsky.com

عززززززیزم ....

محسن باقرلو شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:38

حس میکنم بچچهء برادرمه
خدا حفظش کنه ، شاید یه روز
یک صدم اینی که دوستش داریم
ما رو دوس داشته باشه و کیف کنیم

فرشته شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:40

ای جاااان..هزار الله اکبر به این گل پسر ...الهی که همیشه ی خدا شاد و خندان و سلامت باشد در کنار عزیزانش ...
فوتبالیست کوچک...

خدا را شکر که مانی جان می تواند کودکی راحت و شاد و آزادی را در این حیاط زیبا تجربه کند ..

مهرداد شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 http://foogh.blogfa.com/

ای جانم
ای جانم
سیو چش ریکا
پسر بابا
مانی بازیگر
تِ نازِ بَخرم
شیطططططططططون

صبا شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 22:31

ماشالله
خوردنیه...

رها شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 23:44

جووونممم غذا خوردنت...جووونممم خندیدنت...جووونم بازی تو حیاطتت...ماشالله بهت...هزار ماشالله...خدا حفظت کنه مانی جوووووون

سهیلا یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:09

سلام .
امیدواریم با قدم‌های مانی عزیزم این فرشته ی کوچولو تازه به زمین آمده ، زندگی‌تان سرشار از سلامتی ، برکت ، شادی گردد .آمین یا رب العالمین

نسرین یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:05

خدا نگهش داره.خیلی نازه

سحر دی زاد دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:39 http://dayzad.blogsky.com

فداش بشم من...

فرح سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:14 http://frahbano.blogsky.com

هزار ماشااله
خدا حفظش کنه

عاطی بانو پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:40

ای جوووووونم ، خدا حفظش کنه . ایشالا همیشه بخنده ، قربون اون چشمای خوشگلش ،

خورشید سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:39

ای جونم...خدا...
خوشگله.
خوش تیپ.
موقشنگ.
جیگر.
عشق من...
بلاخره من یه روز میام..سفت بغلت می کنم و یه لقمه ت می کنم.
خوشمزه..
ای جونم...
خداحفظت کنه خوشگل پسر.

تداعی سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:36 http://deltangieto.blogfa.com/

الهیییییییییییییی
چقدر نازتر شده ماشالله
خدا حفظش کنه
از جای من ببوسینش بگین بووووووووو
ینی دوسش دارم

باران لاهیجی سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:01

وااااااااااااااای الهی من فدای دندوناش بشممممممممممممممممم
چقدر نفس شده خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
منم ازون تاپ شلوارکای طوسی نارنجی دارم درست به همین صورته
لباس فوتفالیشو ببییییییییییییییییییییییییین

تیراژه چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:32

ای جانم
پس من چرا اینقدر دیر رسیدم ..

ان شا الله که همه ی سالیان عمرش به خوشی و خوبی و خیر بگذره این شازده ی خوش قدم و زیبای ما..جااااان به این نگاه هایش و خنده های شیرینش..دلم برایش خیلی تنگ شده..

مریم سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:42

هزاااااااااااار ماشالله...
خدا حفظش کنه این جیگر رو براتون

هورام بانو دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:06

سلام
چه پسل خوشمل و شیطونی
مهربان درست نمیشناسم ولی فک کنم شیطونیهاش به شما بره

پسر داییم درست مثل رادین 12 خرداد بدنیا اومده یکسالشه اسمش آروینه

فرشته سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:01

سلام..
دیروز هرچه این صفحه را بالا و پایین کردم .پست چهارده ماهگی مانی جان باشد..نبود....امیدوارم هر کجا هستید سلامت باشید و شاد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد