نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

دوازده ماهگی- مامان نوشت

یک ساله شدی مانی....

چقدر زود.... این یک سال به شدت سخت گذشت.... عجیب و غمدار .... و این وجود نازنین تو بود که قابل تحملش کرد.... و من به خاطر بودنت توی تک تک روزهای این سال لعنتی از تو ممنونم پسرم.

روزهامو پر کردی و شب هامو قشنگ .... ذهنم رو به نسبت خیلی چیزها تغییر دادی .... اولیت های زندگی مو عوض کردی ... قبلا ها دوست داشتم بعد از به دنیا اومدنت باز هم برگردم سر کار و یک مادر شاغل باشم چون فکر می کردم مادر های خانه دار ادم های کسل کننده ای هستن .... حالا حاضرم کسل کننده ترین ادم روی زمین باشم و هیچ کس حتی دلش نخواد جواب سلامم رو بده ولی صبح ها کنارت بخوابم تا تو بیدارم کنی .... قبلا ها خیلی ها رو پیش خودم قضاوت می کردم که چه مادر بی فکری.... چه تربیت بدی ... چه بچه ی کثیفی .... ولی حالا خودم از خیلی هاشون بدترم ولی عین خیالم نیست... چون دوست دارم خودت یادبگیری.... خودت تجربه کنی... و بهای این ها به خیال مردم مادر بی فکر شدنه .... بگذریم.... بذار از خودت بگم...

الان سه تا دندون داری... دو تا پایین و یه دونه بالا ... البته در اصل پنج تا چون دوتای دیگه اش نصفه نیمه در اومده... ولی وقتی می خندی بامزه می شی خیلی.... صدای هلی کوپتر در میاری می گی بوووووو .... ادای ماهی و موش هم در میاری.... من از همه بیشتر موش شدنت رو دوست دارم.... یه وقتایی رای ات باشه بابا و ماما هم می گی .... لبه ها رو می گیری و بلند و می شی و با کمک اونا چند قدم بر می داری.... دیگه کم کم باید راه بری ولی خیالت راحت پسرم من اصلا عجله ندارم... تا هر وقت خواستی همین جوری باش... چند روزی هم هست می ری روی میز.... خودت تنهایی.... تو خیلی قوی و شجاع هستی پسرم... خیلی

بیشترین کلمه ای که در طول روز می گی اینه ( اپ ap ) به فتح الف و سکون پ .... کلا واسه همه چی همینو می گی.... فکر کنم یعنی چه باحال ! چون هرکی بیاد ... هرکی بره.... هرچی بشه ... هر شکلکی برات در بیارم ....تو فقط می گی اپ .. اره به نظرم می گی:چه باحال .... راستی به به هم می گی... وقت ماست خوردن سرتو به چپ و راست تکون می دی  و می گی ب ب ...البته منظورت به به هست .... خودم می دونم....

خلاصه پسرم تو خیلی نازی... خیلی هم شیطون شدی .... و چشمات و موهای نا مرتبت خیلی قشنگه....

من مامانتم تا همیشه ..... من روز به روز و سال به سال کنارت می مونم تا بزرگ بشی.... تا مرد بشی .... تا یه روز وقتی غذاتو گذاشتم روی میز با یه صدای مردونه بگی چه باحال !

تولدت مبارک پسرم ....

نظرات 52 + ارسال نظر
سهیلا دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:38 http://fany-rooz-2001.blogsky.com/

ای جونو دلمممممممم به این تولد مادرانه ی زیبا
وای مهربان الان زبونم الکن بود بدترم شده باخوندن این پستت....بذار اول حسابی حال این پستتو ببرم بعدن باز میا چندتا کامنت خوشگل موشگل تولدانه برای مانی عزیزم میذارم....
دوستتون دارم و هزاران بار میگم تولد این مرد کوچک مبارکااااااااااا

سهیلا دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:38 http://fany-rooz-2001.blogsky.com/

ای جونو دلمممممممم به این تولد مادرانه ی زیبا
وای مهربان الان زبونم الکن بود بدترم شده باخوندن این پستت....بذار اول حسابی حال این پستتو ببرم بعدن باز میا چندتا کامنت خوشگل موشگل تولدانه برای مانی عزیزم میذارم....
دوستتون دارم و هزاران بار میگم تولد این مرد کوچک مبارکااااااااااا

ف رزانه دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:58

وای وای مهربان عزیز چیکار کردی
چه پست محشزی نوشتی... اشک به چشمم آورد ... مادر بودن چقدر خوبه ... چقدر بهت میاد مامان بودن، مادر یه پسر بودن...
تو و بابک محشرین... خدا بهتون ببخشه مانی عزیزو...
هزار بار تولدش مبارک باشه و ایشالله به همه ی اونچه که براش دوست دارین و خودش دوست داره برسه...
خدا حفظتون کنه برای هم و بهترینا نصیبتون بشه انشالله

ف رزانه سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:03

" حالا حاضرم کسل کننده ترین ادم روی زمین باشم و هیچ کس حتی دلش نخواد جواب سلامم رو بده ولی صبح ها کنارت بخوابم تا تو بیدارم کنی"
این جمله خود خود مادر بودنه... این بچه چیه مگه که انقد آدم دلش میخواد و نمیخواد یا نمیتونه یا نمیدونم اصلا هیچی
این پست بدجور منو احساساتی کرده

بولوت سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:10 http://maryamak.blogfa.com/

تولدش مبارک. ایشالا زیر سایه پدر مادر قد بکشه و بالنده بشه.

تولدانه سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:12 http://tavalodane.blogsky.com

تولدت مبارک مانی...

دل آرام سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:18 http://delaramam.blogsky.com

شاید احساسی ترین پستی بود که تا الان ازت خونده ام مهربان...
این تولد رو باید به تو تبریک گفت، باید به پدرش تبریک گفت، که با پشت سر گذاشتن یک سال سخت، مثل کوه در کنار فرزندشون بودن...
یک ساله شدنت مبارک مانی عزیزم... عزیز دل ِ دلی...
مانی توی این یک سال که اتفاقات زیادی افتاد، تو انرژی خانواده ات بودی و هستی تا همیشه. پسرک خوشگل و نازم برات از خدای بزرگ بهترین ها رو میخوام. امیدوارم همیشه در کنار مامان و بابای نازنینت سلامت باشی و شاد... دلت قرص باشه به وجود پرمهرشون و لحظه لحظه ی زندگی خوش بگذره بهت نازنینم...

فرشته سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:31

تولدت مبارک اتفاق قشنگ زندگی مامان و بابا...
تولدت مبارک مانی عزیز...
تولدت مبارک مرد...
تولدت مبارک اتفاق شیرین و به یادماندنی بلاگستان...
تولدت مبارک..
الهی که در کنار مامان مهربان عزیز و بابا بابک بزرگوار روزهای خوش و شاد و قشنگی رو سپری کنی...

پروین سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:59

جااان دلم
جان دلم مهربان عزیزم. مامان قشنگ ِ مانی دوست داشتنی
چقدر قشنگ و از دل برآمده است این تولدنامه ات. آدم حظ میکند از خواندن کلمه کلمه اش
تولد مانی عزیز به تو و بابک مبارک باشد
الهی همینطور که در این یکسال گذشته با وجود نازنینش سختی های زندگی را برایتان تحمل پذیرتر کرد؛ تا همیشه در کنارتان باشد و سایه تان روی سرش و شاهد بالیدن و به ثمر رسیدنش باشید

باغبان سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:44 http://www.laleabbasi.blogfa.com

تولدت مبارک مانی
تولد مانی مبارک مامان مانی
تولد مانی مبارک بابای مانی
ایام همیشه به کامتان
شاد باشید

محبوب سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:13

عزییییییییییییییییزم... مهربان این بهترین پستی بود که تا حالا ازت خوندم... چقدر خوب بود و هر چند عجیب نیست، اما چشمام پر از اشک شد.
امیدوارم که سال های سال در کنار مانی و بابک خوشحال و شاد و سلامت باشین.
تولد مانی عزیزم مبارک

باران پاییزی سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:23 http://baranpaiezi.blogsky.com

پسرک زیبا رو تولت مبارک. ایشالا سایه ی مامان و بابا همیشه رو سرت باشه و در کنارشون لحظه ها رو به شادی بگذرونی...
فقط یک مادرِ که به این زیبایی می تونه در مورد فرزندش عاشقانه بنویسه

فاطمه بختیاری سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:43

شاید باورت نشه
شاید مسخره و خالی بندی به نظرت بیاد
ولی دیروز یادم افتاد که فردا تولد مانی
و منتظر پست های جالب از شما مادر و پدر بودم
صبح وقتی داشتم می رفتم سرکار وقتی پامو از اسانسور خاون گذشته بیرون اولین چیزی که یادم افتاد این بود که امروز 13 خرداده و مانی یک ساله شد
قند تو دلم اب کردن
خودم از حرکت خودم تعجب کرده بودم
الهی همیشه لبتون خندون باشه
در پناه خالق نیلوفرها مهربان و شکیبا بمانید

فامیل دور سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:57

امروز بعد از اینستاگرام و فیس/بوق و اس ام اس اینجا چهارمین جایی هست که تولد مانی جونم رو تبریک میگم.
فک کنم هیشکی به اندازه من ذوق مرگ نشده از تولد مانی (البته دلائلش کاملا واضح و مبرهنه) هررررررررر
ایشاالله 120 سالگیش. هر چند اون موقع من نیستم ولی یادتون باشه بهش بگید که من از یک سالگیش یاد 120 سالگیش بودما
مهربان جون مطمئن باش مانی با احساس ترین پسر دنیا میشه برات. بازم تولدش مبارک و سایه شماها بالای سرش باشه تا همیشه

فروغ سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:58

وای یاد پارسال افتادم. وقتی که مثل هرروز رفتم که یه سری به جوگیریات بزنم و با "بابا شدم" درشت و بولد بابک خان روبرو شدم، اشک تو چشمام جمع شد و تا بعداز ظهر هی میومدم جوگیریات تا بالاخره عکس نازش رو تو وبلاگ الهه دیدم.
تولدت مبارک مانی عزیزم. ایشالا که 120 ساله بشی زیر سایه پدر و مادر نازنینت.

مریم نگار سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:46

...مانی ِ شیرین عسلمون خداروشکر چیزی کم نداره...چون یه مادر و پدر پرازاحساس و مهربون و در عین حال فهمیده داره که از دل و جون عاشقش ان...
..این کلمات قشنگ خیلی خوشحالم کرد.."..اولیت های زندگی مو عوض کردی، قبلها دوست داشتم بعد از به دنیا اومدنت باز هم برگردم سر کار و یک مادر شاغل باشم چون فکر می کردم مادر های خانه دار ادم های کسل کننده ای هستن .... حالا حاضرم کسل کننده ترین ادم روی زمین باشم و هیچ کس حتی دلش نخواد جواب سلامم رو بده ولی صبح ها کنارت بخوابم تا تو بیدارم کنی ".....
تولدت مانی اسحاقی خوشگل مبااااارک..

سارا سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:37 http://haleman1.blogsky.com

عزیزززززم مانی یادته تو نامه گفته بودم یه مامان خلاق و یه بابای مهربون داری؟
یادته عمه ای؟
عمه ای یه سالت شد و من تو رو هنوز ندیدم:((
الهی دورت بگردم تولدت مبارک
به باباییت هم بگو یه پست واسه تولدت بنویسه
راستی عمه ای خونه ی جدید مبارک

مریم سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:46

سلام
یه صحنه رو در نظر بگیر...
فکر کن تو این پست رو با زبون برای من تعریف کردی
و من هر چی میخوام یه چیزی بگم نه میتونم نه بلدم
بغض هم دلیل دیگه ایه که دیگه همه چی دست به دست هم میده تا بگم:
لکنت گرفتم از اینهمه احساسِ ناب مادرانه
تولد پسر قشنگت مبارک عزیزدل

محسن باقرلو سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:50

خیلی خوب بود مهربان ... خیلی چسبید ...
خدا برای هم حفظتون کنه سااااالهای سال ...

سمیرا سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:10

مانی جون ، یکسالگیت مبارک ،مانی جون نمیدونم وقتی خوندن و نوشتن یاد بگیری ،بیای اینجا اینا رو بخونی یا نه، با اینحال من برایت آرزوی سالیانی پر از موفقیت و سر بلندی میکنم در کنار مهربان و بابک (مامان و بابای عزیزت) .

بهار همیشگی سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:37

تک تک کلمات این پست بوی مادرانه های عاشقانه میداد...
مانی عزیزم،بابت داشتن همچین پدر و مادر بی نظیری همیشه شکر گذار خدا باش...
تولدت مبارک فرشته زمینی امیدوارم تک تک ثانیه های عمرت لبت خندان و دلت آرام و سایه پدر و مادرت مستدام باشد

حرفخونه سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:21

جونم جونم جونم بهترین مامان نوشت تمام دنیا بود.
تولدش مبارک.
روزهاتون همیشه شیرین و شیشه ای و شاد و رنگی رنگی.
شاد باشید تا همیشه.

بوسه ی زندگی سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:37 http://kisslife.blogsky.com

مامان شدنت مبارک مهربان ...

تولدت مبارک مانی ...

باران سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:43

تولدت مبارک مانی عزیز

صومعه سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:52

تولدت مبارک مانی عزیز
ایشااله یه روزی برسه خودت اینجا پست بابا شدنت رو بذاری

هما سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:56

چه زیبا ...چه مادرانه!
امیدوارم خوشبختی مهمان همیشگی خونتون باشه...
مانی جان تولدت مبارک عزیزم....

آرتیست اتاقک زیر شیروانی(کودک فهیم سابق) سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:15 http://the-nox.blogfa.com

چه حس خوبی...
ایشالا سایه تون بالای سرش باشه.
خوشبخت بشه مانی.

اردی بهشتی سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:03 http://tanhaeeeii.blogfa.com

پستت خیلی شیرین بود مهربان
با توصیفاتی که کردی ذووووق اومد به چهره ام
الهی بگردم..ب ب..بووووو..بابا ماما
امروز بانو نوشته بود دخترش ( که سیزده ماهه اس) اولین جمله رو گفته.. آب بده!
قبلا فقط میگفته آب!
چقد اینا لذت بخشه!

تولد مانی جانم مبارک
خونواده سه نفرتون شااااد و سلاااامت ♡

الهه سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:26 http://khooneyedel.blogsky.com

میدونی مهربان...با به دنیا اومدن مانی، با مادر شدنت، زیباتر شدی...این رو اون روز توی بیمارستان بهت گفتم که خوشگلترین مامانی هستی که دیدم...فکر کردی تعریف میکنم ازت و تعارفه...ولی قسم میخورم که من یه چیزی اون روز توی نگاهت دیدم، یه حسی که نمیتونم توصیفش کنم...با اینکه به قول خودت اون روز به خاطر استرس و درد حس مادرانگیت زیاد گل نکرده بود...اما چشمات همهٔ حسی رو که باید میداشت، داشت...و درست از روزی که مامان شدی من یه جور عجیب و غریبی دوستت دارم که نمیتونم توصیفش کنم...فکر کنم خودت حسش کرده باشی...توضیح دادنی نیست که این چیزا...فقط میتونم بگم وقتی اسمت میاد، چشمات تو اون روز قشنگ میاد تو نظرم و تمام لبم پر از لبخند میشه...مامان بودن بهت میاد...الهی که همیشه سایه ت بالای سر پسر قند عسلت باشه...و مطمئنم یه روز این رو از مانی هم میشنوی که خوشگلترین مامان دنیایی...
تولد گل پسرت مبارک

فرح سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:17 http://farahbano.blogsky.com

تولد گل پسرتون مبارک.ایشااله سالهای سال کنار هم شاد و سلامت باشید.

رها سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:50 http://gahemehrbani.blogsky.com/

از عالی ترین مادرانه هایی که خونده بودم ....
یه بار از بهار رهنما شنیدم که میگفت که مامان پریا بودن رو خیلی دوست داره و بهترین چیزی که صداش میکنند مامان پریاست. راست میگه مهربان وقتی به هر دلیلی به مهد دیانا تلفن میکنم و بعد از سلام و حوالپرسی میگم مامان دیانام حس خوبی بهم دست میده این مامان دیانا بودن و عنوانش کردن.
مامان مانی وجود نازنینت برقرار و الهی که کنار پسر گل و همسر مهربانت سالهای سال رو به شادی سپری کنید عزیزم.
باز هم مبارک باشه یکسالگیش

بهانه گیر سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:06

سلام

مادر شدنتون مبارک مهربان بانو
پدر شدنتون مبارک جناب اسحاقی

" مانی عزیز تولدت مبارک "
ان شاء الله عمر با عزت و با برکت داشته باشی مانی جان، زیر سایه پدر و مادر عزیزت

رضوان سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:16 http://zs5664.blogsky.com/

مانی جان تولد یک سالگیت مبارک
مهربان و بابک عزیز اولین سالگرد مامان بابا شدنتون مبارک
سایه تون همیشه رو سر مانی مستدام

زهــــرا سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:29

قلم خوب مهربان بانو + احساس قشنگ مادرانه ش = معرکه
.
تولدت مبارک مانی خان..
..
دنیا دنیا آرزوی خوب و روزهای پر از شادی و موفقیت

YASNA سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:56 http://DELKOK.BLOGFA.COM

خدا واستون حفظش کنه مانی دوست داشتنی و عزیز رو...
تولدت مبارک مانی جان...

ویرگول سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:28 http://comma.persianblog.ir

تولدش مبارک:)

مهرداد سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:55 http://foogh.blogfa.com/

تولدت مبارک مانی نازنین
اخه من الان چی بگم
از بابک که اینجا تو وب مانی
تبریک یک سالگیش رو ننوشته
و تشکر کنم از شما که اینجا نوشتین
بابک اسحاقی
کجایی رفیق
بزار تو این پست حداقل تو کامنتاش یه نوشته ای ازت ثبت شه
مانی جان
سیو چش ریکا
خیلی دوست دارم

نورا سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:59

تولد گل پسرتون مبارک بانووووووو:-D:-D:-):-) انشالله که همیشه موفق و سربلند و خوشبخت باشه این عشق من و تمام مراحل زنگی و با موفقیت و ارامش بگذرونه زیر سایه ی پر مهر شما<3<3<3:-:-)*:-*:-*:-*

آرزو(همه اطرافیان من) چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:40 http://ghezavathayam.blogsky.com

تولدت مبارک مانی عزیز
زنده باشی و سربلند

گلنار چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:50

"من مامانتم تا همیشه ..... من روز به روز و سال به سال کنارت می مونم تا بزرگ بشی.... تا مرد بشی .... تا یه روز وقتی غذاتو گذاشتم روی میز با یه صدای مردونه بگی چه باحال !"

مامان جان تولدت پسر تو دل برویت مبارک.

تیراژه چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:07 http://tirajehnote.blogfa.com/

شک ندارم مانی هم شبیه تو و پدرش میشه..خوش قلم و خوش فکر..
چه حس عجیبی دارد اینکه منتظر باشم چند سال بگذره و ببینم مانی توی انشای دبستانش..دفتر خاطرات دبیرستانش..و نوشته های مردانه ی روزگار جوانی اش از مادر بی نظیرش و پدر مهربانش چگونه مینویسد..
مانی جان، تبریک میگم یک سالگی ات را..بودنت را..و داشتن چنین پدر و مادری را...تولدت مبارک.
+ جدا از شیرینی اش، خیلی خیلی خوب بود این پستت رفیق. ممنون مهربان جان.

سایا چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 http://www.sayabarani.blogfa.com

تولد گل پسرتون مبارک باشه ؛ ان شاءالله با چشمای خودتون بزرگ شدنش رو ببینید و همیشه هم بگه : چه باحال .

مشق سکوت- رها چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 http://mashghesokoot.blogfa.com

خیلی خوب بود مهربان جان، یه مادرانه ی عاشقانه و دل نشین. خدا حفظ کنه براتون این پسر گل و دوست داشتنی رو

پرگل چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:20

خوش به حال مانی که همچین پدر و مادر با احساس و خوش ذوقی داره
تولدش مبارک عزیزم
براتون بهترین ارزوها رو دارم

فرگل چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:53

تولدت مبارک مانی جان ایشالله همیشه دلت شاد ولبت خندون باشه

مترجم دردها جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:47 http://fenap.blogsky.com/

مادر شدن،پدر شدن،دایی و خاله شدن و خیلی از نسبت های دیگری که ما با دیگران داریم،البته گمان می کنم، به سخن در آمدن نباشند؛ به یک معنا حق مطلب در مورد زیبایی - و گهگاه سختی هایش - به قلم نیاید، در هر صورت ما با توجه به تجربه های خودمان سعی می کنیم زیبایی حس شما را هم دریابیم.

تولد مانی مبارک، امید وارم مدت های مدید هم او برای شما، و هم شما برای او سالم و سلامت باشید.

مرجانِ حامد شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:59

سلام
عزیــــــــزم...
این گل ما چقـــــــــدر شیرینه. از دیدن عکسش هم قند تو دلم آب میشه. خدا حفظش کنه.
تولدشم مبارک و انشالله شاد و سرحال شمع صد تا تولد دیگه رو فوت کنه.
آخ که چقد بچه شیرینه. خدا به همه پدر و مادرهای منتظر این نعمت عزیز رو عطا کنه انشالله.

خورشید یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:29

مبارکت باشه مرد کوچک.

سمیرا چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 http://nahavand.persianblog.ir

عشقتون ماندگار...چقدر قشنگه مادرانگی که همه وجود آدم رو تسخیر کنه...تولد گل پسرتون مبارک

دل آرام شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:07 http://delaramam.blogsky.com

سلام مانی
این اولین جام جهانی ای هست که تو داری تجربه اش میکنی. خیلی جالبه که اولین دوره جام جهانی زندگیت با یک سالگیت همزمانه... نمیدونم وقتی درک درستی از فوتبال و جام جهانی پیدا کنی آیا ما هنوز هم باهم دوست هستیم یا نه، اما دلم میخواد وقتی متوجه شدی جام جهانی چیه و تونستی تیم محبوبت رو انتخاب کنی، منم بیام تیم مقابلت رو انتخاب کنم و با هم حسابی کل کل کنیم. تو پسر باهوشی هستی، این رو میشه از نگاه های کنجکاو و هشیارت به راحتی فهمید. میدونم تیمی که انتخاب میکنی حتما برتر از تیم انتخابیه منه , و حتما من بازنده میشم اما به سر به سر گذاشتن با تو میارزه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد