نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

چند خط برای اولین قدمهایت

مانی جانم ! تو هر روز بزرگتر میشی

هر روز باهوش تر و کنجکاوتر و شیطون تر

هر دقیقه تجربه های جدید کسب می کنی و کارهای تازه یاد می گیری

و از کشف و ادراک چیزهای جدید دور و برت چنان مبهوت میشی و ذوق میکنی که دوست دارم تمام روز بنشینم و تماشا کنم بزرگ شدنت رو . مرد شدنت رو . آقا شدنت رو ...


این دو سه روزی که ماموریت بودم دلم برات یه ذره شده بود

هر وقت زنگ میزدم به مامانی و صدای تو از پشت گوشی میومد انگار صد تا کفتر بی قرار توی دلم بال بال میزدن

وقتی بعد از سه روز دیدمت آنچنان لبخندی زدی که تموم خستگی هام در رفت

خودتو محکم انداختی توی بغلم و صورتت رو چسبوندی به سینه من و شروع کردی مثل قمری ها قوم قوم کردن و  من دنیا دنیا کیف کردم و برای هر قوم قوم گفتنت صد تا "جانم الهی فدات شم " گفتم . 


تمام مسیر راه تا خونه هر وقت برگشتم و نگاهت کردم با همون لبخند شیرین روی لبات و اون برق قشنگ توی چشمات به من نگاه کردی که یعنی : "من میشناسمت . یعنی من میدونم که نبودی چند روز . یعنی منم دلم برات تنگ شده بابایی" و مگه یه بابا از دنیا چی میخواد جز این که پسر شیرینش انقدر با عشق نگاهش کنه ؟


تازگی ها یاد گرفتی به جای سینه خیز رفتن ٬ چهار دست و پا بری

و حتی یک لحظه هم دوست نداری که روی زمین باشی

مدام دستت رو می گیری به اینور و اونور و می ایستی


نمیدونی چقدر مشتاقم تا اولین قدم برداشتن هات رو روی پای خودت ببینم

اولین گام هایی که بدون کمک ما روی زمین برمیداری

اونروز جشن می گیرم و بین دوستام شیرینی پخش می کنم


آخه تو تمام معنی وجود منی

دوستت دارم پسرم

دیوانه وار

با تک تک سلول های وجودم




این عکس را مهربان از من و مانی در خواب گرفته


نظرات 22 + ارسال نظر
سهیلا یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:39 http://fany-rooz-2001.blogsky.com/

از ته دلم برات میخونم
تاابد باهات می مونممممممممم

الهی درپناه پروردگار مهربون همیشه غرق شادی و آرامش و زندگیتون سرشارازعشق و برکات الهی باشه ودرکنار هم و پشت و پناه هم باشید.
الهی خیر همدیگه رو ببینید عزیزان
مهربان بانو ممنون بابت این عکس قشنگ و منتقل کردن حروف به حروف مطلب بابک جان

فقط خدا میدونه چقدر دوستتون دارم....همواره دعاگویتان هستم نازنینان

ممنون سهیلا خانوم
دل به دل راه داره

هما یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:43

چند روز دیگه پسرک ماهم اگر خدا قسمت کنه به این همه چشم انتظاری پایان می ده و ....
اشتیاق شما رو با تمام وجوووودم درک می کنم آقای اسحاقی
در پناه خداوند شما و مهربان بانو و مانی شیرین خوشبخت باشید

ایشالا که به سلامتی
ایشالا صحیح و سالم و با دل خوش
مبارک باشه هما جان
پیشاپیش تبریک میگم

قول بده عکسش رو بفرستی ببینم

ف رزانه یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:50

ای جان دلم ... فدای مانی ناز و دوست داشتنی
چه پست پدر پسری محشری بود ... الهی خدا برای هم دیگه نگهتون داره و تموم شیرینی های عالم به کامتون باشه...
این عکسم که دیگه تکمیلش کرده این پست رو ... عالیه ... خدا هر سه تون رو برای هم در پناه خودش حفظ کنه...

ممنون ف رزانه جان

نورا یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:45

وایییییییییییییی محشر بود بابک خان محشر یه پست پدر پسری عالییییییی<3<3 عزیییییییییییییییزم پس پسری برای گرفتن اولین گام های زندگیش امادست<3<3:-):-) جووووووووووووونم مانی:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
انشآلله که همیشه قدم های مانی جان بلند و استوار و پر از موفقیت باشه<3<3<3<3:-):-) با تشکر از مهربان بانوی عزیز برا این عکس شیرین و دوستداشتنی:-):-) خدا حافظ شما و خانواده نازنینتون:-)

مرسی نورا
راستی چرا من اومدم شمال نیومدی ببینمت ؟

نورا یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:50

چرا نظر من نصفه اومد؟؟؟؟!!!!!!:-\:-\:-\:-\:-\
من اون جا نوشتم انشآلله قدم های مانی جان بلند و استوار و پر از موفقیت های بزرگ باشه
ولی اینا نیومد چراااااا؟؟؟؟!!!!!:-\:-\:-\

دل آرام یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:30 http://delaramam.blogsky.com

ای جان دلم. من به فدای چهار دست و پا راه رفتن مانی کوچولو . قربون اون مدل خوابیدنش. و هزار آفرین به مامان مهربان با این شکار لحظه ی نابش.
الهی دویدنت رو ببینم پسر قشنگ و ناز زیر سایه پدر و مادرت

ایشالا که آقا شدن و عاقبت به خیر شدنش رو ببینیم

رضوان دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:00 http://zs5664.blogsky.com/


حیف که نمیشه این مانی رو بااون صورت نازش بغل کرد وبوسید
آقا ماامسال عید انقد بااین بچه های کوچیک فامیل بودیم و بغلشون کردیم و بوسیدیمشون که دیگه نمیتونیم از خیر بچه مون بگذریم والا!!!!

ایشالا که یه نی نی سالم و خوشگل بیارید رضوان

فرشته دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:28

ای جانم به این معصومیت و ارامش مانی ...هزار الله اکبر ...خدا حفظش کنه ..
الهی که در پناه لطف خدا باشید شما و مهربان عزیز و مانی معصوم...

ممنون فرشته

محسن باقرلو دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:25

کیا نمی دونی چقدررر عشق میکنم با خوندن پُست های اینجا ...

محسن باقرلو دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:27

واسم خیلی عجیب و جالبه
منی که اصلن با بچچه ها حال نمیکردم
دلم واسه هانا و مانی تنگ میشه
باورت میشه ؟!

میلاد دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:03

یعنی چسبیدهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

خیلی محشر بود بابک

الهی که هرچه زودتر راه بره و این خوشحالی که گفتی بشینه رو دلت

الهی که هروز با عشقش دلتو خندون کنه

میدونی بابک، راستش تا حالا کسی را به عاشقی تو نسبت به پدرش ندیده بودم و این روزها هروقت از دلتنگیت برای پدر بزرگت میگی، دلم میگیره اما چقدر خوشحالم که خدا این پسر کوچولوی نازنینو بهت داد که حداقل یه کوچولو از غم دوری بابا، با بودنش و تجربه های زیبایی که کنارش لمس میکنی، کم بکنه

انشالله که مانی همینجور دل تو و مهربان هر روز شاد کنه

در ضمن بعدا میام میخورمش

هدیه دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 http://hadyeh.persianblog.ir

بابک خان
یعنی احساسات و نوشته های پدرانه ات به شدت تاثیرگذاره،باآشنا شدن با وبلاگ شما یه آرزو به آرزوهام اضافه شده واونم اینکه همسر منم اگه یه روزی بچه داشتیم تا این اندازه نی نی شو دوست داشته باشه.
ضمنا اولین برداشتن قدم بچه ها یه حس فوق العاده ست یه دنیاست.من اینو با اولین قدم های پسرک خواهرم که الان 1سالشه تجربه کردم.
راستی مانی خیلی خشگله و پر از عشق وآرامشه.

محبوب دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:25

چقدر این عکس خوبه... چقدر حس پدرانه ات ستودنیه... چقدر این پست پر از حس های نابه... چقدر آدم دلش بچه می خواد با خوندن این احساسات تو...
فدای قدم های مانی... ایشالا شاهد قدم برداشتن پی در پی اش به سمت موفقیت و روشنایی باشید.
خدا همه تون روکنار هم حفظ کنه و در کنار هم همیشه سرشار و لبریز از تموم حس های خوب دنیا باشید.

هما دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:15

ای جانم...خدا حفظش کنه واسه شما و مهربان این گل پسر رو...
آدم دلش میخواد گازش بگیره...واقعا"...
ااااا یه همای دیگه هم که اینجاست! ولی یادتون باشه من میخواستم بی بی سیتر مانی بشمااااااااا
و یه سوال:آقا این عکسای ده ماهگی مانی چی شد پس؟

مهرداد دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:21 http://foogh.blogfa.com/

من چقد این بابای مانی
چقد این مانی
چقد این حسهای قشنگ
این کلمات و جملات رو دوست دارم
اصن فوق العاده ن
البته فوق العاده اسم وبلاگ یه بنده خداییه
اقا اتا پنیک (نیشگون) بییر شه سیو چش ریکا رِ
چنهههههههههه ناز دارنهههههه

تیراژه سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:05 http://tirajehnote.blogfa.com/

ای جانم به این عکس زیبا و عکاس نازنینش و این پدر و پسر دوست داشتنی. تاتی تاتی هایش به لطف خود... ان شا الله که قدم گذاشتنش در شاهراه های زندگی رو ببینید.

ﺑﺸﺮا سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 http://biparvaa.blogsky.com

ﭼﻘﺪﺭ اﻳﻦ ﭘﺴﺖ ﺩﻟﻨﺸﻴﻦ ﺑﻮﺩ ﺑﺭاﻡ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺣﺎﻻ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻳﻚ ﺗﻮ ﺭاﻫﻲ ﺩاﺭﻡ و ﻫﻨﻮﺯ ﻧﺪﻳﺪﻩ ﻋﺎﺷﻘﺸﻢ...
ﺧﻴﻠﻲ ﺣﺲ ﺧﻮﺑﻴﻪ.
ﺧﺪا ﺑﺭاﻱ ﻫﻢ ﺣﻔﻆﺘﻮﻥ ﻛﻨﻪ .
ﻣﺎﻧﻲ ﺷﻴﺮﻳﻦ و ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺷﺘﻨﻲ ﺭا اﺯ ﻃﺮﻑ ﻣﻦ ﺑﺒﻮﺳﻴﺪ.

مرجان سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:45

سلام
یعنی انقــــــــــــــــــــــدر شیرینه این قدم های اول که نگو. وااااای.
وقتی برادر کوچیکم میخواست رو پاهاش بایسته همگی مبهوت، هیجان زده با نفس های حبس شده و لبخندی عمیق نگاهش می کردیم و اون بعد از چندین بار بالاخره بدون کمک و گرفتن دست ما، لرزان و نامتعادل روی پاهاش ایستاد و ما از شادی خونه رو روی سرمون گذاشتیم.
یعنی هنوز شیرینی ش رو حس می کنم. شیرینی اولین قدم هایی که افتان و خیزان و با کمک بر میداشت تا وقتی که چند قدم به تنهایی راه بره.
اما حس خواهری کجا و حس پدر و مادر جوان در تجربه فراموش نشدنی قدم برداشتن اولین فرزند کجا!

Parvin چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:09

for adorable mani

عاطی بانو شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:29

سلام کیامهر جا یا شاید باید بگم بابک جان . خیلیوقت بودکه از همه چی دور افتاده بودم . امروز کبارهبعد چدسال اومدم .رفت وب شهریار، جوگیریات و اینجا
تمام پست های اینجارو خوندم و با خیلیاشون فقط اشک ریختم . چقدر همتون زلالید وبا صفا و دوست داشتنی . هنوز اشکام سرازیره . براتون قشگتریتهارو از خدامیخوام ، مثل شماهایی کمه رو این زمین .
مطمینم مانی کوچولوی ناز هم مثل شماها بزرگمرد و دریایی میشه .دوستون دارم .

بوسه ی زندگی چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 22:03 http://kisslife.blogsky.com

ای جانم مانی ... چه خوابی رفت بغل باباش

عکس قشنگی گرفته مهربان :)

نسرین یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 00:41

چه عکس قشنگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد