نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

صحت آبگرم حاج آقا

می دانی بابا وقتهایی که تو را به حمام می برم بهترین لحظات عمر من هستند ؟

وقتی قطرات آب روی پوست پاک و نازنین تو می نشیند و من تنت را هزار هزار بار می بوسم .

وقتی با سرد و گرم شدن آب مثل یک جوجه ترسو سریع به آغوش من پناه می آوری لذتی در جانم می دود که تشریحش با کلام ممکن نیست . آن وقتها من بزرگترین مرد جهان می شوم و احساس اینکه بغل من برای تو امن است بهترین حس دنیاست . وقتی آهسته آهسته شستت را می مکی و توی بخارهای گرم کرخت می شوی و در آغوشم به خواب می روی دوست دارم دنیا از حرکت بایستد و زمان همانجا متوقف بشود . تو با همین اندازه کوچک و نحیف زیباترین فرشته عالم باقی بمانی و من همانطور قوی ترین بابای دنیا باشم . مانی جان ! می دانی تو بهانه اینروزهای من برای زنده ماندن هستی ؟ بهانه ای که مرا آنقدر قوی می کند که تلخ ترین حادثه های عالم را تحمل کنم و پشتم از غصه و اندوه خم نشود ؟

مانی جان ! می دانی اگر تو نبودی چقدر دنیای من بی مفهوم و ارزش می شد ؟

تو اینروزها در رویا هستی و هیچ چیز جز چند عکس و خاطره مبهم در ذهنت نخواهی داشت اما باید بدانی که چرخ دنیای من اینروزها فقط و فقط به خاطر  بودن تو می چرخد .

راستی اولین عیدت مبارک پسرم ...





نظرات 17 + ارسال نظر
فرشته جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:25

تنت سلامت بزرگ مرد کوچک ...دل گرمی بابا...عیدت مبارک و الهی که سالیان سال در کنار هم به خوشی و شادی و سلامتی روزگار بگذرانید.

نینا جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:56

یه پرتقالم براش پوس بکن تو حموم نوستالژی میشه
بچه ها همیشه بهمونه های خوبی برای خیلی کارها هستن
تنش سلامت عشقتون پایدار

میترا جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:16

مانی عزیز دل منه.مثل همه بچه های دنیا که عزیز دلمند.

دل آرام شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:51 http://delaramam.blogsky.com

هزار ماشالله...
برای مانی تو همیشه قوی ترین بابای دنیایی، همیشه... همانطور که پدرهای ما بودند و هستند...
خوش به حالتون که یه فرشته پاک و معصوم توی خونتون دارید...

محسن باقرلو شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:10

کیا ... چقدررررررر خوب بود این پُست ...

تیراژه شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:24 http://tirajehnote.blogfa.com/

ای جان..ای جانم..
یه کم تلخی اش ذهن را میگزید، اما چه پست محشری..چه پدر نازنینی..چه پسر عزیز دلی..
امیدوارم هیچ وقت روزی نیاید که غم نبودنت کمر پسرت را خم کند.
اولین عید پدر-پسری تان مبارک و همچنین اولین عید سه تایی تان در کنار مامان نازنین مانی.

همیشه بهار شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:44


لاییییییییییییییک

سمیرا دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:26 http://nahavand.persianblog.ir

چقدر بچه ها خوردنی تر میشن توی حمام! معصومیتشان هزار برابر میشه....و چقدر داشتن قوی ترین بابای دنیا حس لذت بخشی به آدم میده حتی به فرشته ای به کوچیکی مانی....این لحظات رو هرگز فراموش نمیکنه حتی اگه خودش بابا بشه...خدا برای همدیگه نگهتون داره....

کودک فهیم دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:39 http://the-nox.blogfa.com

باز دوباره با دلت نوشتی هااا اسحاقی...
عالی بود...
خدا تو و عزیزانت رو برای هم نگه داره...

اردی بهشتی سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 http://tanhaeeeii.blogfa.com

دلم خواست مامان شم!

اردی بهشتی سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 http://tanhaeeeii.blogfa.com

داشتم فکر میکردم مانی یک پسر 20 ساله باشه و این پست رو بخونه
مانی یک پسر 25 ساله باشه و این پست رو بخونه
مانی یک پسر 30 ساله و این پست رو بخونه
و هر چقدر که سنش بالاتر بره چقدر این پست براش لذت بخش تر میشه !

من هم اگر روزی صاحب فرزند بشم حتما لذت هایی که به خاطر وجودش تجربه کردم رو خواهم نوشت ...

... سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:27

سلام

... سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:37

سلام

راستش با وجود دلنشینی حرفاتون خواستم نقدتون کنم, که چرا مهربان بانو رو میون کلامتون ندیده گرفتید!
اما یادم اومد که خودم وقتی دلم خواست نباشم, حس کردم تنها کسانی که واقعا زندگیشون تحت تاثیر قرار می گیره فرزندانم هستند چون مادر و پدر جایگزین ندارند.
برای باقی عزیزانم هر چندخاطره ای تلخ و تجربه ای سخت پیش میاد اما می تونند زندگیشون رو با جایگزینی دیگر ادامه بدن!!!!

اما بازم نذارید این درد انقدر عمیق روتون تاثیر بگذاره ... قلب عزیزانتون رو با این حرفا به درد میارید! فقط کافیه جاتون رو باهاشون عوض کنید و این حرفا رو بشنوید!!! ( و البته این مطلب برای خودم هم تلنگری شد!)

ان شاء الله مانی عزیز سال های سال زیر سایه پدر و مادر عزیزش زندگی شاد و سلامتی داشته باشد.

مهرداد چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 http://foogh.blogfa.com/

اقا مانی
اسحاقی کوچیک
تِ غمِ نوینم
خوشتیپِ ریکا
تِ چه انِ ناز دارنی
عاشق این درد ودلهای پدرونتم
بابک
گل برار عزیز

بهار همیشگی شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:58

امیدوارم سالیان سال با دل خوش و تن سالم کنار این شازده پسر کوچولو بهترین تحویل سال رو تجربه کنید
با تاخیر ماهگرد این آقا کوچولو مبارک

پروین سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:28

هدیه چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:56 http://hadyeh.persianblog.ir

سلام
سال نو مبارک
آقا این احساسات پدرانه شما منو تحریک کرد که واسه همسرم یه نی نی بیارم،بد آموزی داره،ننویسید اینارو.
خدا گل پسرو براتون نگه داره.نازه،خیلی هم بااحساس نوشتید خیلی از مطالبتون رو خوندم.
سبز باشید.بااجازه لینکتون میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد