نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

چشمات

مامانی صبح نزدیک ساعت 6 از خونه زد بیرون و سر ساعت 6 صدای زنگ خونه اومد

من و تو از خواب پریدیم و مامانت عصبانی گفت که راننده آژانس نیومده

زنگ زدم آژانس که بر نداشت

مامانی رو کارد میزدی خونش درنمیومد

گفتم بیاد بالا با هم بریم که گفت دیرش شده و خودش یه دربست گرفت و رفت

از ساعت 6 تا 7 بغل تو دراز کشیده بودم و توی چشمهات نگاه می کردم

تاریکی خونه دقیقه به دقیقه روشن تر می شد و من زل زده بودم توی چشمهات

تو هم داشتی با لذت شست دستت رو می خوردی و لبخند می زدی

احساس می کنم دیگه منو می شناسی

وقتی صدات می کنم جور دیگه ای به من نگاه می کنی

وقتی دستم رو به طرفت دراز می کنم با علاقه بیشتری میای بغلم

احساس می کنم فهمیدی من یعنی بابا گرچه نمیتونی بگی

ولی من از توی چشمات می خونم بابا


امروز از ساعت 6 تا 7 صبح من توی چشمای تو نگاه کردم و تو توی چشمای من

و با همدیگه تولد خورشید سه شنبه هفتم آبان رو جشن گرفتیم

و نمیدونی چقدر الان پرانرژی و خوشحالم بابایی

کاش این یکساعت یکسال طول می کشید

بس که شیرین بود تماشای چشمای قشنگت پسرم

دلم برات تنگ شد

می بوسمت

بابا



نظرات 11 + ارسال نظر
نینا(از هر دری سخنی ) سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 http://taleghani.persianblog.ir/

تولو خدا این بچتونو به ما قرض بدین

فرشته سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:59

سلام
خدا حفظش کنه این مانی عزیز رو....
و ایشاالله که همیشه در کنار هم و چشم در چشم هم روزهای خوب و خوش و خاطره انگیزی رو سپری کنید.

محبوب سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:00

دارم به این فکر می کنم که چقدر حس خوبیه وقتی مانی میشه 20 یا 30 ساله و این پستا رو می خونه، چقدر به داشتن چنین پدری افتخار می کنه و چقدر بغض می کنه احتمالا و چقدر ته دلش غنج می ره و ...
دلم می خواست منم الان می تونستم احساس اون روزهای پدر و مادرم رو بدونم

سعید سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 http://www.css.us.pn

فرصتی ویژه و استثنایی
فروش تمام محصولات سامانه تجاری سیدان با تخفیف ویژه فقط تا پایان آبان ماه 30/08/1392 با قیمت 5000 تومان

روزانه 5.000 تومان تضمینی از وبلاگ خود درآمد داشته باشید
سامانه تجاری سیدان جدیدترین مقالات - فیلم های اموزشی – کتاب - مجلات و نرم افزارهای بازاریابی رایگان

www.css.us.pn

جعفری نژاد سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:58

یه اعتراف کنم

این دفعه اینقدر حسودیم شد به روناک که جرات کرد و مانی رو بغل کرد. یکی دو بار خواستم برم جلو و بگیرم و بغلش کنم اما باز ترسیدم. نمی دونم چرا؟! یه فوبیای مزخرفی دارم به بغل کردن بچه های زیر شش ماه...

یه اعتراف دیگه بکنم

چقدر حال می کنم با پدرانه هایی که اینجا می نویسی. گاهی وقتا زور می زنم چشمامو ببندم و تو خیال تجربه شون کنم. اما خب گفتن نداره دیگه، نمیشه، هیچ جوره نمیشه

ﺑﺸﺮا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:03 http://biparvaa.blogsky.com

ﭼﻪ اﺣﺴﺎﺱ ﭘﺎﻙ و ﺯﻻﻟﻲ...ﺁﺩﻡ ﻗﺸﻨﮓ ﺣﺴﺶ ﻣﻴﻜﻨﻪ..
ﺩﻟﻢ ﺑﺮاﻱ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺗﻨﮓ ﺷﺪ...

leila سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:52

بسیار زیبا نوشتین.
من هم دلم خواست از این نگاه ها، البته از نوع مادر و فرزندی.
امیدوارم خدا هر موقع که صلاح می دونه ما را هم به فیض برسونه.
مهر پدر و پسریتون مستدام

خاله مریم چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:43

خاله قربون چشمای قشنگ و رنگی دوتاتون

آوا چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:00

انقدر این بچه دلنـــشین هست که
ساعتها هم وقت واسه تماشاش
بذاری بازم انگار کمه.......انرژی
میده در حد لالیگا..........خدا
حفظش کنه و تاباشه ازاین
خلوتهای پدرپسری باشه
یاحق...

مژگان ( دختر خاله) چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:27

قربونه چشماش بشم من

سمیرا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 http://nahavand.persianblog.ir

چه عاشقانه صبحگاهی آرام قشنگی....چه پدرو پسری محشری...میگما انگشت دستتون رو حسابی استرلیزه کنید لطفا بعد بدیدش بچه! والا...کجاست تی تی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد