نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۱۰۰ : بهشت همونجاست که تو قدم بذاری

همسر عزیزم سلام


یادته ؟ اون شبایی که من دانشجو بودم و تو یه دختر مدرسه ای ؟ که تا دیروقت با هم تلفنی حرف میزدیم و برای فرداهامون رویا می بافتیم ؟

یادته آرزو داشتیم ماشین بخریم ؟ خونه بخریم ؟ سفر بریم ؟ بچه بیاریم ؟ با هم پیر بشیم ؟

یادته برات رضا صادقی میخوندم ؟


بده دستاتو به دستم        تا با هم کلبه بسازیم
کلبه ای پر از من و تو        از من و تو ما بسازیم

کلبه ای اندازه ی عشق   باغچه ای و حوض و گلدون

سر تو باشه رو شونم      مثل لیلا، مثل مجنون


تو بشی مادر گلها
من بشم بابای بارون

یادته عزیزم ؟

حالا ما همه این چیزا رو با هم داریم و تا چند وقت دیگه پسرمون هم بدنیا میاد .همه اون رویاهای قشنگ با تو و به خاطر تو برام واقعی شدند .همه اون آرزوها برآورده شدند چون تو رو داشتم . من در کنار تو و به خاطر بودن تو مرد شدم ،بزرگ شدم ، بابا شدم و میخوام در کنار تو پیر بشم .
امروز روز توئه . روز زن . روز مادر
بهشت زیر پای شماست و من تا وقتی کنار تو باشم انگار رو زمین بهشت قدم میزنم .

روزت مبارک مامان بارون ...

نظرات 9 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:41

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر قشنگ نوشتی...

ایشالا تمام عمرتون کنار هم با شادی باشه و همیشه همینطور عاشق باشین...

تیراژه چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:14 http://tirajehnote.blogfa.com

صدمین نامه ی این وبلاگ..برای کسی که بودنش تک تک صفرها را به عدد رساند..رویاهای خوب را مادری کرد تا جان بگیرند
و حالا دارد "مادر" میشود..این بار مادر برای یک فرشته ی کوچولو..
روزش مبارک.

دل آرام چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:21 http://delaramam.blogsky.com

و این تمام حس قدرشناسی و عشق یک مردِ به همسرش...
الهی سه نفری در کنار هم همیشــــــــــه شاد باشید.

سهیلا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:49 http://st50.blogfa.com/

چقدر اشک ریختم از خوندن این پست.
ممنون دانیال عزیز.
باآرزوی بهترینها برای تو و مامان بارون و خود بارون عزیز ما.
در پناه حق باشید رفیق

باغبان چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:52 http://laleabbasi.blogfa.com

چه حس قشنگی توی این پست بود
خیلییییی قشنگ
خیلیییییی
...

بهار همیشگی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:33

بی نظیر بود
مادر گلها روزت مبارک

مامانگار پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:00

...چی بگم از اینهمه احساس و عشق..!
اینهمه زیبادیدن و زیبا خواستن !
منم به مامان بارون تبریک میگم...
و به بارون بخاطر داشتن این مامان و بابای نازنین..

جزیره پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:00

بح بح، بح بح
روزشون مبارک

سپیده شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 http://otagheaabi.blogfa.com

چققققققققدر خوب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد