نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۹۴ : عکس تو همیشه اینجاست که نده دوریت عذابم

سلام پسرم

وقتی که تو بدنیا بیای زندگی ما پر میشه از وجود تو

از بوی تو

از صدای تو

از تصویر تو  

خب من که روزی دوازده ساعت بیرون خونه هستم و نمیتونم تو رو با خودم بیارم سرکار و از عطر تن و صدای نازت هم بی بهره ام اما تصویرت رو که میتونم داشته باشم .

توی کیف پولم

زیر آینه و پشت سایه بون ماشین

دسکتاپ کامپیوتر و والپیپر گوشیم همشون میشن عکس تو

مث خارجیا یه قاب عکس هم میارم و میذارم روی میز کارم و عکس تو رو میذارم توش

اینطوری هرجا که باشم تو جلوی چشممی

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شیوا دالان بهشت شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:24

چه احساسی

فرشته شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:08 http://houdsa.blogfa.com

عزیزم...

وقتی بیاد به هر بهونه ای میپیچونی ...

گلی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:16

سلام آقای دانیال
هروقت نامه هاتو به پسرت می خونم همش با خودم فکر می کنم چقدر خوبه که شما این احساس خوب پدر شدن رو دارید امیدوارم که همیشه خوب و سلامت باشید و همیشه به خودم می گم که حتما خدا من رو دوست نداشته که تا به حال به ما فرزندی نداده که ما یه گوشه از احساس خوب شما رو تجربه کنیم
قدر احساستون رو بدونید و از هر لحظه این خوشبختی لذت ببرید.

رها دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:22 http://gahemehrbani.blogsky.com/

بیشتر از اونی که تصور کنید زندگیتون رو تحت تاثیر قرار میده مخصوصا مامانی رو
من برای مامانی آرامش و سلامتی رو آرزو میکنم و همینجا ازش میخوام آروم و صبور باشه و تا میتونه استراحت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد