نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۹۳ : خواب

سلام پسرم 

دیشب خوابتو دیدم . انقدر شیرین بودی که نمیتونستم لبخند نزنم . انقدر خوشگل بودی که دلم برات پر می کشید . بغلت کرده بودم و موهات رو نوازش می کردم .   

تازه بدنیا اومده بودی و مادرم بغلت کرده بود . اصلا شبیه نوزادهای تازه بدنیا اومده نبودی . قشنگ می خندیدی و می خواستی حرف بزنی . با اینکه میدونستم طبیعی نیست کیف می کردم و میگفتم ببینین پسرم چه باهوشه . 

انقدر خواب خوبی بود که با همون لبخند بیدار شدم از خواب .

دیگه دارم برای دیدنت له له میزنم .  زودتر بیا پسرم  

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
جزیره چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:07

آخی
واقعن من فکر نمیکردم اقایون همچین احساساتی داشته باشن؟!البته هنوز هم فک میکنم شما استثنائید.بله
الحمدلله دورش هم نزدیک شده دیگه جناب پدر،کمتر از دوماه دیگه گل پسر به خوبی و خوشی تشریف میارن،انشالله

جزیره چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:08

عکس پست پایینی هم دیده نمیشه آ، حالا ما از دیروزه هیچی نگفتیم ولی همه ش دوس داریم عکسه رو ببینیم خو

خاله خانومی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 http://khaleh khanoomi.blogsky.com

ای وااااااااااااااااای من
آقا ماکرویو هم اینقدر سرعتی عمل نمی کنه به خدااااا
.
.
فکر کنم خانم شما باید بعد از به دنیا اومدن بچه یه مدتی شما رو از خونه دور کنه مگر نه تو یه حرکت بچه رو یه لقمه چپ می کنید !!!!

خانمی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 http://monastories.blogfa.com

به به همیشه به شادی

باغبان چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:40 http://laleabbasi.blogfa.com

مدتها بود از نامه هاتون نخونده بودم
یه لحظه گفتم بیام ببینم آقای پسر به دنیا اومدن یا نه
...
رویاهای شیرینتون مستدام

بهار همیشگی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:18

ایشالله به سلامتی
عکس پست پایین چیه

سهیلا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 http://st50.blogfa.com/

سلام.
دعا میکنم که مسافر کوچولومون نه زودتر بیاد نه دیرتر.بلکه به موقع بیاد.

هر چند که منم بی صبرانه منتظر اومدنش هستم.
از الان روی ماهشو میبوسم این جغله روووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد