نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۸۸ : اینو میخوام

سلام بابا جان 

هر وقت به خواهرزاده ام نگاه میکنم که چقدر بزرگ شده و یادم میفتد که تو هم یروز مث او قد میکشی و مدرسه میری حسرت میخورم . دیروز با پسر عمه جانت دو تایی رفتیم و توی چند تا پاساژ گشتیم . دارم تمرین می کنم بابا بودن و با پسرم به گردش رفتن رو  

یکزمانی این بچه تمام عشق زندگیم بود . راه نمیرفت و حرف هم نمیزد و حتی سرش روی گردنش تلو تلو میخورد . اونروزا فکر میکردم هیچ وقت هیچ کس را اندازه او دوست نخواهم داشت و حالا هرچند بسیار عزیز است ولی تو جای او را برای من گرفته ای . 

هربار که میبنیمش قدش بلندتر میشود . انقدر سریع که به وحشت میفتم .  

دیروز با هم رفتیم و گشتیم و براش اسباب بازی خریدم . روی سرامیک های رنگی می پرید و میگفت : دایی مواظب باش توی دره نیفتی . از پله برقی بالا می دوید و می گفت : من قدم از تو بلندتره . با شیرین زبونی هاش مردم را می خنداند و مغازه دارها قربون صدقه اش می رفتند . 

تمام دیروز از تصور اینکه یکروز اینکارها را با پسر خودم تکرار خواهم کرد دلم غنج می رفت . 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
جعفری نژاد دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:48

جاااااااانم احساسات پدرانه
ببینم یه کاری دست ما می دی با این نوشته هات

شیوادالان بهشت دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:05

چند ماه دیگه مونده که بچه به دنیا بیاد ؟

کمتر از دو ماه

خودم دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:58

امیدوارم که براش اسباب بازی بخری و خسیس نباشید که بابایی پول نداره

مامان ژرونالیست سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 http://http://pazelakekhoshbakhti.blogsky.com/

سلام
امیدوارم پسرک صحیح و سالم دنیا بیاد
کی فرشته تون زمینی میشه؟

ممنونم
ایشالا خرداد ماه

باران لاهیجی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 http://sellule68.blogfa.com/

ووااااااااااااای یه باران دیگه می خواد به دنیا بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد