نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۸۵ : تحویل و تغییر

سلام پسر عزیزم 

همه ما نقطه ضعفها و ایراداتی داریم و هیچ انسانی بی عیب و نقص نیست . 

بعضیا متوجه عیب و ایراد خودشون نیستن و بعضیا نقاط ضعف خودشون رو میشناسن ولی نمیخوان برطرفش کنن و بعضیا هم دوست دارن ولی نمیتونن برطرفش کنن . 

من دوست دارم یه بابای ایده آل و بی عیب باشم . دوست دارم بهترین بابای دنیا باشم و واسه همین باید ایراداتم رو برطرف کنم . باید عادتهای زشتم رو تغییر بدم . 

میدونی پسرم ؟ دلم می خواست این تغییرات قبل از اومدن تو اتفاق بیفته ولی خب نیفتاد . 

امیدوارم حداقل اومدنت باعث این تغییرات بشه . 

 

عید نوروز واسه ما یه بزنگاه بزرگه . یه لحظه و ثانیه و دقیقه خاص و ویژه است . یه فرصت بزرگه برای کسانی که برای شروع دنبال بهونه میگردن .  

لحظه تحویل سال شاید بهترین فرصت باشه برای تغییر  

امیدوارم بتونم ازش استفاده کنم .

این آخرین پست این وبلاگ در سال ۹۱ هست . برای همتون آرزوی تعطیلاتی شاد و سالی پر از موفقیت دارم . تا سال ۹۲ بدرود .

  

اولین عیدت مبارک پسرم .

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:27

سلام
دوست خوبم‬
‫اگه خواستی به ما سر بزن‬
‫نرم افزار، مستند، فیلم، آموزش، انیمیشن، بازی آنلاین، کارت شارژ و ...
همه رو برات فراهم کردیم

:)‬

http://parsdlc.com

تیراژه شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:00 http://tirajehnote.blogfa.com

اولین عید سه نفره تان مبارک خانواده ی گرامی..

بهار همیشگی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:06

امیدوارم سالی سرشار از خوبی و زیبایی منتظر شما و مادر گرامی و آقا کوچولو باشه

خودم یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:23

آقا جون عیدتون مبارک
ایشالا سال خوبی داشته باشین

تیراژه جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:41 http://tirajehnote.blogfa.com

آقای پدر
از نامه های جدید چه خبر؟

بهار همیشگی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:58

کجایین پس!؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد