نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۸۲ : سال دگر٬ بچه بغل٬ خونه شوهر

سلام شازده پسر

هرچی به اومدنت نزدیک تر میشیم اشتیاق و بیتابیمون هم بیشتر میشه

فکر کردن به حس اون لحظه آسمونی که من تو رو برای اولین بار میبینم . تویی که مال منی و از وجود منی و تنها چیزی هستی که تو دنیا وجودش از وجود من نشات گرفته یجورایی دیوونه کننده است . البته دیوونه کننده از نوع خوبش .

وقتی به این فکر می کنم که تا چند ماه دیگه روز من با بوسیدن تو آغاز میشه و شبم با لمس دستهای کوچولوت به پایان میرسه مث بچه ای که برای دیدن بهترین هدیه دنیا بیتاب و مشتاقه نفسم حبس میشه و توی قفسه سینه ام هزار تا پروانه شروع به پرواز میکنن .

به خودم میگم یعنی همه باباها انقدر عاشق بچه هاشونن یا من عیب و ایرادی دارم که اینطوری دیوونه توی فسقلی هنوز نیومده شدم ؟

مامانی اینروزها سنگین و کلافه شده . هم به خاطر اینکه هیچ لباسی اندازه اش نمیشه هم اینکه نگرانه که هیچ وقت به وزن و اندام قبلش برنگرده و هم اینکه تا یه کم فعالیت میکنه به نفس نفس میفته و خیلی زود خسته میشه .

از اونجا که تو مدل ۹۲ هستی و اونور سال پلاک میشی نمیشه این عید رو جزء عیدهای عمرت حساب کرد ولی سال بعد راحت میتونی سینه خیز بری و با دیگران ارتباط برقرار کنی

عید امسال آخرین عید تنهایی من و مامانیه و عید سال بعد یه فرق اساسی و خوشگل با همه عیدهای عمرم داره . اولین سالیه که من مفتخرم که بابا باشم .  

 

پی نوشت : سیزده به در امسال دیگه لازم نیست مامانی سبزه گره بزنه و بخونه : سال دگر بچه بغل خونه شوهر .  

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:26 http://otagheaabi.blogfa.com

بابای خوشحال...

ققنوس روی کاناپه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:05 http://ghooghi.blogspot.com

سلام بابایی
اول اینکه امسال هم تنها نیستین.... امسال هم سه نفرین.. فقط نفر سوم یه کمی قایمه!!!!
دوم اینکه من که مامانم انقده احساساتی نشده بودم چه برسه به بابا ها! خوش بحالش!
سوم اینکه فقط یادت نره اول مال خودشه بعدش مال شما!

خودم یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:56

ینی ما هر سال سبزه گره میزنیم؟؟؟؟!!!!
نه واقعا!!! ما هر سال بیکاریم مگه
یه سال گره زدیم که اینجوری بختمون رو محکم بستیم و خاستگارمون کچل هستن

نینا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:05 http://taleghani.persianblog.ir/

فکر کنم اول باید خونه شوهر باشه بعد بچه بغل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد