نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۷۸ : حرف گوش نکن

سلام پسر نازم 

مامانی میگه وزنت الان حدودا ۷۰۰ گرمه  . ماشالا واسه خودت مردی شدیا 

یادته اون اولا اندازه یه دونه گندم بودی ؟ یادته چقدر ریز و کوچولو بودی؟ 

اما الان بزنم به تخته هیکلی به هم زدی و چاق و چله شدی . 

 

شما بچه ها یه اخلاقای جالبی دارین . مثلا یکیش اینه که وقتی ازتون یه چیزی میخوان انجام نمیدین یا برعکسش رو انجام میدین . بچه ها توی یه سنی این رفتار رو نشون میدن و قصدشون اینه که به بقیه ثابت کنند که خودشون تصمیم گیرنده هستن و یجورایی با اینکار اعلام استقلال میکنن . بهشون میگی به اون دست نزن میرن و فقط به همون دست میزنن . بهشون میگی اینکار رو نکن عدل میرن همونکار رو انجام میدن . 

یه اخلاق دیگه بچه ها هم اینه که توی یک جمع وقتی ازشون میخوای تا تواناییهاشون رو نشون بدن از قصد یا از خجالت اونکار رو نمیکنن . مثلا میگی پسر من انقدر قشنگ شعر میخونه و وقتی جمع منتظر میشن که بچه براشون بخونه خودش رو میزنه به اون راه و آدمو ضایع میکنن . 

یا وقتی میخوای یه شیرین کاری رو انجام بده یا برقصه یا فلان کلمه رو به زبون بیاره عمدا اونکار رو نمیکنه . 

تو هم هنوز بدنیا نیومده اینطوری شدی . مامانی با شوق و ذوق داد میزنه : بیا بیا داره لگد میزنه 

منم بدو بدو میام و دستم رو میذارم روی شکمش تا ببینم این جغله لگد زن چیکار میکنه ولی همینکه من میام انگار فهمیده باشی خودت رو میزنی به خواب و تکون نمیخوری . 

پدر سوخته منو ضایع میکنی ؟

 

نظرات 7 + ارسال نظر
بآرآن دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 http://man-to217.blogsky.com/

سلام اقا دانیال
خیلی برام جالب بود
بابا به این با احساسی...
خدا شمارو واسه پسر گلت وخانوم خوشبختت نگه داره
و سالهای سال باهم خوشبخت و شاد و سلامت زندگی کنید
در پناه حق

بآرآن دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 http://man-to217.blogsky.com

سلام اقا دانیال
خیلی برام جالب بود
بابا به این با احساسی...
خدا شمارو واسه پسر گلت وخانوم خوشبختت نگه داره
و سالهای سال باهم خوشبخت و شاد و سلامت زندگی کنید
در پناه حق

دل آرام دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:33 http://delaramam.blogsky.com

از الان چه اعلام استقلالی هم میکنه
دیگه فسقلی کاریه که ازش برمیاد

بهار همیشگی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:54

ای جان دلم
من عاشق نی نی کوچولو های لجباز هستم

سهیلا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 http://soheyla50.blogfa.com/

سلام دانیال خوبی ؟
خیلی خیلی حال کردم با این نامه .......و از ته دلم خندیدم.
مادر بزرگ خدابیامرزم اونوقتا میگفت بچه ها مثل دیو می مونن هر کاری رو بهشون بگی برعکس انجام میدن.
حالا چرا میگفت دیو نمیدونم...شاید شانس همزیستی رو باهاشون داشته که اینقدر خوب نسبت بهشون شناخت داشته....والللا

راستی متاسفانه من فیلتر شدم و این آدرس جدیدمه.
خوشحال میشم بهم سر بزنی .

افروز پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:13

ای جانم الهی همیشه سالم و شاد باشید

خانوم رنگین کمان پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:32 http://sabze-asemooni.blogfa.com

سلام
من از روز اولی که فهمیدی پدر شدی همراهت پیش اومدم
وبالاخره برات نظر گذاشتم
جنس احساست خیلی نابه
امیدوارم وقتی گل پسرت به دنیا اومد هم همینطور بمونی و اینا رو به خودش هم بگی
یکی از آرزوهای براورده نشده ی من این بود ک پدرم حداقل یکبار احساسش رو مستقیم بهم بگه ولی ...
هرچند من همچنان عاشقشم ولی آرزوم همچنان براورده نشده مونده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد