نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۶۷ :

سلام پسرم  

قدیما زمون بچگی خیلی به داستان های مرموز و کارهای محرمانه علاقه داشتیم . 

یادمه یه جایی خونده بودم که اگر با سرکه یا شیر نامه بنویسیم مثل جوهر نامرئی عمل می کنن و کسی نمیتونه بخونه ولی اگه جلوی حرارت قرارش بدیم کلمات واضح میشن و میشه خوند 

 اتفاقا امتحان کردم ولی چنگی به دل نمیزد . نوشتن با شیر و سرکه خسته کننده بود و بد خط می شد و نامه هم وقتی جلوی حرارت قرار میگرفت آتیش می گرفت . ولی حالا به کمک تکنولوژی میشه نامه های نامرئی نوشت . میگی نه ؟ نگاه کن ... 

 

سلام پسر عزیزم  

هر وقت به اومدنت فکر میکنم دلم از کیف غش و ضعف میره . بوی بچه کوچولوها که ملغمه ایه از بوی شیر و پودر بچه و پوست سفید و تازه و کرکدارشون باعث میشه مدهوش بشی . دلت میخواد  بچه های کوچولوی تازه بدنیا اومده رو  گازشون بزنی . بوی بچه ها خیلی خوبه . بوی بچه ها بوی تمیزیه بوی بهشته . بوی پاکیه . بوی بچه ها ما رو به یاد بچگی و بوی مادر میندازه . ما رو میبره به هپروت ... 

برای بوئیدنت ثانیه شماری میکنم پسرم   

 

 

 

 

 

دیدی؟

  

نظرات 10 + ارسال نظر
شیوادالان بهشت دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:50

خیلی با احساس نوشته بودی
حتما روت نمیشد با رنگ مشکی بنویسی نه؟

بهار دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:03

من لپ تابو گرفتم رو شعله گاز و نامتونو خوندم

بازم تکنولوژی نتونست واسه نامریی شدن کار زیادی انجام بده

یه مریم جدید دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:45 http://newmaryam.blogsky.com

درسته. بوی بچه ها یک از دوست داشتنی ترین بو های عالمه! (البته وقتی که توی دم ودستگاهشون خرابکاری نکردن!)

گاهی انتظار، دیدار رو شیرین تر می کنه. امیدوارم انتظارتون هم، هر روز شیرین تر بشه.

خانمی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:31 http://monastories.blogfa.com

هوم بابای تکنولوژی استفاده کن!

من شنیده بود آب پیاز اینطوریه شیر و سرکه رو تازه میشنوم!

دل آرام دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:25 http://delaramam.blogsky.com

البته ما با آبلیمو اینکار رو انجام میدادیم .
یه موضوعی که اینجا مطرح میشه اینه که ، همیشه پدرها ، دوستان و آشنایان ، بچه ها رو با عطر خوب و بوی شیر و پودر و اینها تصور میکنن چون به محض اینکه بوی دیگه ای از طفل معصوم بیرون میاد به سرعت به مادر عزیزتر از جان تحویل داده میشه و دوباره یه بچه خوشبو تحویل گرفته میشه. پس طبیعیه که همیشه بچه رو گوگوری مگوری تصور کنن
یک آن حس کردم لازمه زیرپوستی از مادرها تقدیر بشه

مجید سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 http://CHAROO.BLOGFA.COM

درود .
نامه ی 66 ، یک متن بی نظیر از توصیف شرایط فعلی است . گمان کنم این نامه برای همین حالای خود ما هم به درد می خورد . اما نامه ی 67 ، انتظار زیبایت را ارج باید نهاد .
بدرود .

فانتزی ها وبلاگی برای خنده سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:32 http://Fantezyha.blogfa.com

فانتزی ها،وبلاگی برای اونایی که دوس دارن بخندن.نیای ضرر کردی. جک، اس ام اس،استاتوسهای فیس بوکی،جدیدترین ترولها و عکسای خنده دار،جدیدترین فانتزی ها و هرچی که باعث میشه لبای خوشکلت به خنده باز بشه.(تبادل لینک و بنر هم پذیرفته میشه)واسه تبادل لینک از اونجایی که بلاگفا، لوکس بلاگ و رزبلاگو تحریم کرده اگه وبلاگتون تو رزبلاگ ولوکس بلاگه واسه تبادل لینک از طریق آی دی یاهوم: Majid.0528 اقدام کنید

تیراژه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:53 http://tirajehnote.blogfa.com

چه خوب نوستالژی های مرموز کودکی مون رو به تکنولوژی این روزها پیوند زدید
به بهانه ی نامه ای به کودک در راه..
بوی بچه های کوچک...بوی زندگی..بوی بهشت..

گلی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:28

خودم پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:24

وااااااا تو رو خدا راست میگید ینی با سرکه اینا نامرئی میشه
من نشنیده بودم
ینی چه جوری؟ با مداد بنویسیم بعد کاغذ رو بمالیم به سرکه، اونوقت محو میشه؟
لطفا شفاف سازی شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد