نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

نامه ۵۰: جنین کونگ فو کار

سلام پسرم  

مامان جانت میگه که شما از این هفته دیگه باید شروع کنی به لگد زدن و شیطونی ولی خب تا الان که هیچ خبری نیست . این لگد زدن جنین در شکم مادر یک اتفاق بی نهایت جالب  و برای مادرها فوق العاده دوست داشتنیه . علتش هم اینه که اولین تلاش جنین برای ابراز وجوده و مادر برای اولین بار وجود یک موجود واقعی رو در درونش حس می کنه و خب این لذتبخشه . 

درکش برای من که مرد هستم و کسی که این حس رو تجربه نکرده سخته . 

هر وقت در مورد لگد زدن کودک صحبت میشه یاد اون صحنه زیبا و فراموش نشدنی فیلم (من ترانه پانزده سال دارم ) رسول صدرعاملی می افتم .  

ترانه علیدوستی سر کلاس نشسته بود و یکهو وجود بچه رو توی شکمش احساس می کنه . 

حرکت دوربین ٬ موسیقی متن فیلم و بازی ترانه تو این صحنه فوق العاده است . 

 

اگر از من بپرسی دوست دارم انقدر توی شکم مامانت لگد پرونی کنی که از هر چی بچه و لگد پشیمون بشه اما بعید میدونم تو اصلا حال و حوصله و حس و حال و دل و دماغ شیطونی و جست و خیز و جنب و جوش و لگد زدن و اینا رو داشته باشی . 

مامانت میگه دلیل اینکه تو تا حالا بهش لگد نزدی اینه که مثل من تنبلی  

واسه حمایت از بابای هم شده یه لگد اساسی بزن بهش تا حالش گرفته بشه  

من که زورم بهش نمیرسه

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شیوادالان بهشت دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 http://shiva1368.blofsky.com

یاد پاندا کونگ فوکار افتادم

دقیقا منم همین طور

ترنجی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:14 http://toranj90.blogsky.com/

ولی پدر ها هم میتونن این لگدهای کوچولو را حس کنن
من وقتی رادمهرم را باردار بودم اون با صدای پدرش لگد میزد اونقدر واضح که فکر نمیکنم هیچ لذت دیگه ای به این بزرگی را میشد به باباش هدیه بدم حتما میتونین این حس را درک و تجربه کنین و لذتشو ببرین

هنوز که گل پسر ما به ورجه وورجه نیفتاده
خدا شما رو برای پسرتون نگه بداره

زینب حمیدی جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:59 http://myn0te.blogsky.com/

ای جانم ...
چه حس خوبی داشت این پستتون ... :-)
وقتی شروع کرد به لگد زدن سرتونو بچسبونید به شکم خانومتون ... حتماً شما هم لگدها و تحرکاتِ نی نی رو متوجه خواهید شد ...

این از اون کتک خوردناست که کیف میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد