نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم
نامه هایی به ( باران )

نامه هایی به ( باران )

اینجا برای پسرهایم می نویسم

شروعی تازه

سلام ... سالها پیش در پرشین بلاگ وبلاگی داشتم که تا حدودی موفق هم بود ... اما بنا به  دلایلی کارش تمام شد و فراموش شد . فکر نمی کردم دوباره روزی به نوشتن وبلاگ روی بیاورم . اما دیروز اتفاقی افتاد که به ناگاه ذهنیت مرا عوض کرد و مجبور شدم بنویسم . 

دیروز ظهر ٬محل کارم بودم که همسرم زنگ زد و خبر خوشی داد . من دارم بابا می شوم ... 

 

همین اتفاق بهانه ای شد برای نوشتن از فرزندی که هنوز بدنیا نیامده است . دوست دارم اینجا مثل یک دفترچه خاطرات برای فرزندم بنویسم تا وقتی بزرگ شد بداند قبل از آمدنش چه احساسی به او داشته ام .  با وجود اینکه سالها بود چیزی ننوشته بودم اما از دنیای وبلاگ نویسی دور هم نبودم و وبلاگ های خوب را می خواندم . امیدوارم مطالبی که می نویسم ارزش خواندن داشته باشد و دوستان خوبی پیدا کنم .  

دوست دارم که همسرم نیز از احساساتش بنویسد و این وبلاگ را بصورت گروهی اداره کنیم .

از آشنایی با شما خوشحالم . 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
طـ ـودی شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:26

وااای الـــهـــی، تبریک میگم بهتون
به قول بعضی از بچه ها پدر تازه تاسیس!!
ایشا... به سلامت به دنیا بیاد و بزرگ بشه و مایه افتخار شما و مادرش باشه

ایشالا
شما هم دعا کنید

بانوی اجاره ای شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:05 http://wf3.blogsky.com

حس عمیق دوست داشته شدن رو میشه اینجا تجربه کرد ...

یک ممنون محکم با یک لبخند به پهنای صورت تقدیم شما

ثمانه پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 http://vaselina.blogfa.com

من از اولین وبلاگت نوشته هاتو میخوندم .. همشون با حس و زیبا هستند .. خیلی وقت بود که وب گردی نمی کردم .. امما امروز که واسه وب گردی اومدم باز هم وبلاگ محسن باقرلو و وبلاگ شما اولین سرچم بود! .. امیدوارم روزی که پسرت نوشته هاتو میخونه ارزششون رو به همون اندازه که ارزشمندن بدونه ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد